Tsl bestand

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 4

Tsl bestand

Heb een bestand met de extensie .TSL

Heeft iemand een idee hoe dit bestand te openen, danwel te converteren naar een type dat gemakkelijk is te openen?

Moet een audio bestand zijn (engelse cursus)

Dank!

Jos

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Tsl bestand

JosVogelaar schreef:Heb een bestand met de extensie .TSL

Heeft iemand een idee hoe dit bestand te openen, danwel te converteren naar een type dat gemakkelijk is te openen?

Moet een audio bestand zijn (engelse cursus)

Dank!

Jos
Speelt VLC het af? http://www.videolan.org/vlc/

Het is een mediaspeler die vrijwel alles kan afspelen. Ook al is de extensie verkeerd.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 691

Re: Tsl bestand

Het is geen standaard fileextensie,

ik denk dat het een extensie is van een speciaal programma.

In de data van de file kunnen dan instructiecoderingen en spraakdata aanwezig zijn.

De spraakdata kan gewoon in de vorm van mp3 zijn maar ook een andere codering zijn.

De instructiecoderingen zijn dan speciaal voor het programma en dan kan een mediaspeler deze echt niet lezen.

Of de speler moet de stukjes mp3 kunnen vinden.

Wat je zou kunnen doen is om de file eens te scannen op tekst en coderingen.

Ik denk dat de codering scanbaar is omdat men een taalcursus niet van voren tot achteren behandelt.

Het programma spoelt dan door de data heen.
Een computertaal is voor mensen, niet voor de computer.

Berichten: 300

Re: Tsl bestand

Het is een extensie die gebruikt wordt door dictafoons (dat dacht ik toch) een snel zoekt toch leverde mij het volgend programma op power voice 2. ik kan alleen niet echt een betrouwbare site vinden om dit programma van te downloaden.

Wat je ook eens kunt proberen is om SUPER te gebruiken dat kan noch meer verschillende formaten dan VLC aan

Reageer