Notpron

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 71

Notpron

Ik denk dat de meesten van jullie wel weten wat NotPron (of NotPr0n) is, maar ik zal het toch even uitleggen.

NotPron is een raadsel op het internet: het is steeds de bedoeling om een 'level' verder te komen. Ieder 'level' heeft één webpagina. Hints om bij de volgende webpagina te komen kun je vinden in het adres, de broncode, de tekst op het tabblad, op de pagina zelf en hoogstwaarschijnlijk meer. Ondanks dat miljoenen mensen het hebben geprobeerd, zijn er maar 20 mensen die alle 140 levels hebben gehaald.

Link: http://www.deathball.net/notpron/

Er is al eerder een topic geweest over NotPron (gemaakt door iemand die op een bepaald level vast zat), maar nog nooit een algemeen topic.

De enige regel is dat je hier alleen hints mag geven. Als iemand de oplossing van een level wil hebben en jij wil dat geven, stuur die persoon dan gewoon een berichtje. Dat houdt het leuk voor iedereen.
Veni, Vidi, Cecidi

(Ik kwam, ik zag, ik viel dood neer)

(PM me voor meer grappige combinaties!)

Berichten: 4.246

Re: Notpron

Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Notpron

Ik ben ooit tot level 18 gekomen ofzo, maar da's alweer wat jaartjes geleden. Af en toe was het wel erg tricky, tot aan afbeeldingen bewerken aan toe.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Notpron

Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Berichten: 242

Re: Notpron

Volgend mij ben ik echt een
Verborgen inhoud
debiel
(mag denk ik wel gebruikt worden?) of ik snap het niet helemaal want ik kom niet voorbij leven 2 (en dan reken ik bij de voordeur als level 1. ;)
HBO Elektrotechniek student 3de jaar

Gebruikersavatar
Berichten: 71

Re: Notpron

Zo moeilijk is level 2 niet. Hint (staat ook ergens op de website zelf trouwens, hints tot en met level 8 geloof ik):
Spoiler: [+]
Je moet de deur voor de gek houden om naar het volgende level te komen
Veni, Vidi, Cecidi

(Ik kwam, ik zag, ik viel dood neer)

(PM me voor meer grappige combinaties!)

Berichten: 4.246

Re: Notpron

Het antwoord staat toch in mijn link?
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 71

Re: Notpron

Het antwoord staat toch in mijn link?


Klopt, maar ik dacht: misschien wil hij het liever zelf uitzoeken.
Veni, Vidi, Cecidi

(Ik kwam, ik zag, ik viel dood neer)

(PM me voor meer grappige combinaties!)

Reageer