Po scheikunde

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

Po scheikunde

Hey allemaal,

Voor school moet ik een praktische opdracht voor scheikunde; we meoten een verslag schrijven van een proef die we doen.

We staan voor alles open en stellen het zeer op prijs als jullie ons aan een interessant onderwerp kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,

Djon & Jones

Gebruikersavatar
Berichten: 10.559

Re: Po scheikunde

Natuurlijk stellen jullie dat op prijs. Zullen we ook het verslag vast schrijven?

Je PO moet je zelf doen. Het onderwerp verzinnen dus ook.

Je zou natuurlijk op dit forum kunnen rondkijken ter inspiratie. Er staan genoeg topics van mensen die eerder zoiets hebben moeten doen. Zoek daar eerst maar eens doorheen.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Gebruikersavatar
Berichten: 10.559

Re: Po scheikunde

Dit onderwerp past beter in het huiswerkforum en is daarom verplaatst.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Berichten: 2

Re: Po scheikunde

Zo bedoelde ik het niet. Het is meer dat we niet zo thuis zijn in de wereld van de scheikunde en dus niet zo'n idee hebben van wat er mogelijk is of wat leuk is. We wilden hier alleen maar wat ideeën op doen.

Als dat teveel gevraagd is, lui overkomt of 'niet de bedoeling' is, zoek ik graag zelf op dit forum naar interessante dingen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Po scheikunde

..... zoek ik graag zelf op dit forum naar interessante dingen.
Ik denk wel dat dat een effectievere weg is, zo eens een uurtje rondgooglen. Als je dan een idee of een paar ideeën hebt kunnen we die de revu laten passeren om er wat verder mee te raken.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer