Springen naar inhoud

Alcohol (ethanol) indicator

• Log in om te kunnen reageren

famlam

famlam

• 0 - 25 berichten
  • 11 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 februari 2011 - 18:10

Weet er iemand of je met huis, tuin en keukenmaterialen kunt aantonen of er alcohol (ethanol) in een vloeistof zit?
Ik vermoed dat mijn vrienden volgende week zaterdag tijdens een feestje gaan proberen om mij alcohol te voeren (ik drink totaal geen alcohol) door het in mijn drinken te stoppen (heb ik uit betrouwbare bron).
Weet er iemand hoe je met (goedkope) huis-, tuin- en keukenmaterialen snel kunt aantonen of er ethanol in een vloeistof zit?

Het is gewoon zodat ze flink op hun neus zullen kijken als ik opeens kan aantonen dat er wat inzit XD (vandaar dat het in dit subforum staat. Ik hoop dat ik dat hier mag plaatsen).

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 februari 2011 - 18:27

Er bestaan test-strips voor alcohol, misschien vind je ze bij een apotheker. Maar als je betrouwbare bron ook op dat feestje is, vraag hem/haar dan gewoon even te proeven. Iemand die het gewend is om af en toe alcoholische drankjes te drinken zal de alcohol normaal gezien wel smaken.

Eigenlijk zou het voor vrienden voldoende moeten zijn als jij zegt dat je gewoon geen alcohol wil drinken. Een beetje vriend respecteert dat. (Af en toe eens vragen of je niet meedrinkt is wat anders.)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures