Springen naar inhoud

Help: gifstoffen male´c acid, sulphamidic acid, benzotriazol binnengekregen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Inez57

Inez57

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 05 februari 2011 - 11:59

Ik heb de volgende gifstoffen binnengekregen: male´c acid, sulphamidic acid, benzotriazol.
(ik kreeg een kopje koffie, de mensen hadden een paar uur daarvoor een ontkalkinstablet in het espressp apparaat gedaan en nog niet doorgespoeld, daar werd de koffie dus mee gezet)

Instructies van het ziekenhuis was veel waterdrinken, het was te laat maag leeg te pompen.

Vrijwel direct had ik maagpijn, mondpijn, later duizelingen en heftige hoofpijnen, extreem dorst, droge mond enz.
Nu nog steeds maagpijn, daarvoor heb ik Imaprozol gekregen en nog hoofdpijn, duizelig en vreemdgevoel gevoel in mijn hoofd (noem het maar hersenen gewaar zijn). Ik heb later gehoord dat er stoffen zijn die de nierfunctie sterker doen werken, vandaar waarschijnlijk de dorst en hoofdpijnen (vochtgebrek).
Nier en leverfunctie zijn getest, ik wacht op uitslagen. Heel graag wil ik weten hoe ik de genoemde stoffen kan neutraliseren, zorgen dat deze zonder (al te veel schade) het lichaam verlaten.

Vast bedankt voor tips!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Marko

Marko

• >5k berichten
  • 8937 berichten
  • VIP

Geplaatst op 05 februari 2011 - 12:15

Voor adviezen rondom medische problemen van persoonlijke aard moet je bij je huisarts zijn. Via een forum valt daar geen zinnig woord over te zeggen, en het risico op weliswaar goedbedoelde, maar verkeerde adviezen, is te groot.
Dit topic is dan ook gesloten.

Cetero censeo Senseo non esse bibendum

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures