Enquete - vakantie/reizen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

Enquete - vakantie/reizen

Hallo forum gebruikers,

Wie kan mij helpen door de volgende enquête in te vullen www.thesistools.com/onderzoekvliegticket

Het is onderdeel van mijn afstudeerscriptie en vakantie/reizen gerelateerd. Er is geen speciale doelgroep, iedereen mag de enquête invullen zolang het maar individueel gebeurt. Voor het invullen heeft u een kleine 10 minuten nodig, ik ben u erg dankbaar wanneer u hier tijd voor vrij wilt maken!

Groetjes,

Petra

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: Enquete - vakantie/reizen

Hoi, ik wou de enquête wel invullen omdat ik dacht dat het een gewone multiple-choice enquête zou zijn, zoals de meeste. Maar bij de eerste vraag haakte ik al gelijk af, omdat het zo'n vraag is waar je echt serieus over na moet denken. Sorry.
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

Berichten: 2

Re: Enquete - vakantie/reizen

Dat is jammer Math-E-Mad-X, het is namelijk de enige open vraag van de enquête. Deze vraag is echter wel essentieel, misschien kun je het nog is proberen?

Groetjes,

Petra

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Enquete - vakantie/reizen

Heb de lijst ingevuld! Vond de vraag van hoeveel geld het vliegticket kost alleen niet zo duidelijk!

Bedoelde je hier mee als iemand tevreden is over de vlucht? Of iemand die niet tevreden is over de vlucht en dus de €30,- achteraf niet hoeft te betalen?!

Succes met het onderzoek!
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Reageer