Springen naar inhoud

Cel-adherentie studie

• Log in om te kunnen reageren

Narizinho

Narizinho

• >100 berichten
  • 109 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 februari 2011 - 15:19

Tijdens de adherentie studie worden er E-selectien, ICAM-1 en VCAM-1 gebruikt. Er wordt adherentie van die drie elementen aan de pastic gecoat bestudeert.

Mijn vraag: wat is eigenlijk plastic gecoat?
Eventueel wat is principe van die test, want ik denk dat ik die niet volledig begrijp.

Alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 17 februari 2011 - 15:59

Gaat dit over cellen die deze tot expressie brengen? Bijvoorbeeld NUNC maakt flessen/schalen/etc voor celkweek en daar zitten soms coatings op/in, kijk even op de site. Een voorbeeld van wat je gemakkelijk zelf kan is poly-L/D-lysine.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

Narizinho

Narizinho

• >100 berichten
  • 109 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 februari 2011 - 00:24

Nee het gaat gewoon over de cel adherentie studie. Voornamelijk over de adherentie van de fagocyten.
De prote´nen die op de fagocyten zich bevinden zijn E-selectien, ICAM-1, VCAM-1 zorgen voor de cel adherentie .

Ik heb begrijpen dat die studie bepaald de aanwezigheid van die prote´nen met behulp van binding van die proteinen aan plastic coated oppervlakte. Ik heb ergens gelezen dat affiniteit van de binding van prote´nen beter is aan de plastic gecoat oppervlakte.

Dat is het zover. Is het wel juist wat ik hierboven hebt geschreven?

Op internet vind er niet veel over ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures