Hzeil is niet meer...

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 199

Hzeil is niet meer...

Misschien niet helemaal de bedoeling van dit forum, maar ik wil toch even melden dat een bekende poster op het Elektrochemie-forum op 14 december 2010 op 78-jarige leeftijd is overleden: hzeil.

Ik ken Harry nog uit de jaren 80, toen ik aan de TU Eindhoven afstudeerde (en later promoveerde) bij de vakgroep Elektrochemie aldaar. Harry beschikte over een encyclopedische schat aan kennis, met name wat betreft materialen en corrosie. Tot kort voor zijn overlijden heeft hij zijn kennis gedeeld met de bezoekers van dit wetenschapsforum.
Elektrochemici doen het vol spanning

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Hzeil is niet meer...

Erg jammer om te horen. Hij was iemand die veel kennis heeft toegevoegd aan dit forum.

Ik wens de nabestaanden veel sterke met dit verlies.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Hzeil is niet meer...

Het spijt me werkelijk geen nieuwe bijdragen meer van hem te zullen lezen. ;)

Zijn posts waren zonder omhaal, zeker van zijn zaak, duidelijk, en aldus een genoegen om te lezen, ook al is scheikunde niet direct mijn ding.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Hzeil is niet meer...

Jammer om zoiets te vernemen. Ik kan bovenstaande lovende woorden enkel bevestigen, hzeil had kennis van zaken en zijn post waren een genoegen om te lezen. Hij leverde een bijzonder mooie bijdrage aan het forum! Ook alhier zullen we hem missen.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Hzeil is niet meer...

Mijn deelneming aan de nabestaanden.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Hzeil is niet meer...

Ook hier: oprechte deelneming aan de nabestaanden.
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Reageer