Springen naar inhoud

Transgene soja

• Log in om te kunnen reageren

haifa

haifa

• 0 - 25 berichten
  • 16 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 februari 2011 - 16:38

Ik moet een taak maken over een [b]"transgene soja die ongevoelig is voor onkruidverdelgers"

Ik heb voordelen, nadelen en de techniek zelf nodig

Kan er iemand me helpen, ik zoek overal en vind niets , weet er iemand iets over

help, help

Mvg

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Gesp

Gesp

• >250 berichten
  • 339 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 februari 2011 - 17:30

Ik moet een taak maken over een [b]"transgene soja die ongevoelig is voor onkruidverdelgers"

Ik heb voordelen, nadelen en de techniek zelf nodig

Kan er iemand me helpen, ik zoek overal en vind niets , weet er iemand iets over

Hoe heb je gezocht, wat heb je wel gevonden. Als je het opgegeven onderwerp bij Google intypt krijg je heel veel info. En als je iets anders zoekt, wat zoek je dan?

haifa

haifa

• 0 - 25 berichten
  • 16 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 februari 2011 - 19:16

ik heb gezocht en niets gevonden, wat bedoelen ze met de techniek, kunt u me geen websites geven of ideess weet ik veel

dankuu

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 februari 2011 - 19:44

ik heb gezocht en niets gevonden, wat bedoelen ze met de techniek, kunt u me geen websites geven of ideess weet ik veel

dankuu

www.google.nl

en heel handig
Handleiding zoeken met google
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 februari 2011 - 20:37

Doe even normaal, je komt hier met een waardeloze vraagstelling over een onderwerp waar het internet VOL mee staat en je zegt dat je niets kan vinden. Wat verwacht je dan?
De techniek is natuurlijk gewoon genetische manipulatie en daar is enorm veel discussie over. Transgeen kan je gewoon op wikipedia vinden, samen met google de eerste bron die je raadpleegt natuurlijk. Dat heb je blijkbaar niet gevonden en dus heb je niet gezocht. Dan verwijs ik je terug naar de post van Bart.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures