Mondeling examen roland garros

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 93

Mondeling examen roland garros

Hallo,

Voor mijn mondeling examen zou ik een werk moeten maken over Roland Garros.

Zouden jullie ideeën hebben? (zo origineel mogelijk)

Alvast bedankt

Dit topic hoort beter thuis in het Huiswerkforum en is dan ook daarheen verplaatst.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Mondeling examen roland garros

Hoe lang moet dat ongeveer duren? Want dat bepaalt toch wel fel wat je kunt vertellen ;) . En al eens op Google/Wiki gekeken (- wsl wel)?
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Berichten: 93

Re: Mondeling examen roland garros

Hoe lang moet dat ongeveer duren? Want dat bepaalt toch wel fel wat je kunt vertellen ;) . En al eens op Google/Wiki gekeken (- wsl wel)?


Het moet ongeveer 2 minuutjes duren en alles moet in het frans gezegd worden

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Mondeling examen roland garros

En heb je al op Wikipedia of de site van Roland Garros gekeken? Zoja, wat is er 'mis' met deze info? Zonee, mss daar alvast mee beginnen ;) . Dan kan je vast al 2 minuten praten.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Mondeling examen roland garros

Ik sluit me aan bij Drieske, ik weet echter nog wel iets origineel:

Wist je dat de videoclip van Martin Solveig Hello opgenomen werd in Roland Garros? Hij stond met dit nummer ongeveer 3 weken op nummer 1 in zowel de Nederlandse als Belgische hitparade.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Berichten: 9

Re: Mondeling examen roland garros

En heb je al op Wikipedia of de site van Roland Garros gekeken? Zoja, wat is er 'mis' met deze info? Zonee, mss daar alvast mee beginnen ;) . Dan kan je vast al 2 minuten praten.
Je zou de weg kunnen wijzen : welke metro lijn moet je hebben

- over "le village".

- Niet vergeten de Franse mousquetaires : Lacoste...etc.

- Praten over de naam van elke veld.

- De mooie bloemen langs het veld..

Succes.

Bonne chance. Et dis-toi que tu es meilleur que ton prof.

Reageer