Bepaalde strafpleiter uit belgië is niks

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 3

Bepaalde strafpleiter uit belgi

Ik schreef een artikel over de "top" strafpleiter <knip>* uit België. Iemand die een zodanig groot gedacht van zichzelf heeft. Dat hij gewoon zo dom als een ezel overkomt. Hij laat iedereen blauw betalen om iemand te verdedigen of om iemand te laten veroordelen. Hij is gewoon dwaas. Betovert door zijn eigen drang naar macht, mediageilheid, geld... En zit in de waan dat hij dat kan afdwingen met lichaamstaal en overtuiging van iemand zijn schuld of onschuld.

Het ergste aan <knip> is dat hij ervan kan overtuigd raken door middel van geld, dat iemand die schuldig is, gewoonweg onschuldig wordt. Omdat hij genoeg betaald heeft.

Zo'n mensen mogen nooit pleiten. Ik hou niet van zulke mensen!

<knip> het voorspelbaar ventje [*URL-knip*]

*: [toegevoegd door Miels] Iemand zomaar zwart maken is laster, en dat is strafbaar. De naam van de persoon is dus uit het artikel (en de titel) verwijderd

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Bepaalde strafpleiter uit belgi

Wat is nu precies het doel van jouw berichtje? Ik zie geen vraag, de link werkt niet en ik lees één en al verwijt (dat op z'n minst nogal zwart-wit is, in dit geval 'zwart') tav. <knip door Miels, zie * in bericht hierboven>...

En nu?

Dido

-edit- ik heb ondertussen jouw link naar jouw artikel ontcijfert: [*URL-knip*]
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 4.168

Re: Bepaalde strafpleiter uit belgi

Het doel van djenne met dit bericht, en al zijn andere berichten van de laatste uren op WSF, is enkel en alleen om zoveel mogelijk hits te krijgen op zijn kletsverhaal op InfoCash.

Hoe meer hits hij daar verzamelt hoe meer geld hij daar kan verdienen.

Het draait bij djenne om geld, geld, geld.
Hydrogen economy is a Hype.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Bepaalde strafpleiter uit belgi

En dus op slot.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gesloten