Antidepressiva

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Antidepressiva

Welk percentage van de mensen slikt antidepressiva en wat wordt er geslikt? Ik heb wel eens gehoord dat 10% van de Nederlandse bevolking antidepressiva slikt maar vind ik wel erg veel.

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: Antidepressiva

ik vind dat erg weinig. Want hoeveel vrouwen slikken er geen kira? een pilletje dat extracten van St janskruid bevat en ook een anti depresiva en vrij te verkrijgen is.

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Antidepressiva

Kan niks vinden van kira in google. heb je wat info Xp?

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: Antidepressiva

Kira: voor de geestelijke gemoedstoestand

Hooggeconcentreerde Sint Janskruid-dragees met hypericine, hyperforine en hyperoside. Wordt gemaakt doot Lichtwer Pharma

Om de geestelijke gemoedstoestand te steunen in moeilijke periodes heeft lichtwer Pharma Kira LI 164 Sint Janskruid ontwikkeld. Het voor Kira LI 164 gebruikte extract, dat een complex aan actieve bestand delen bevat, is in staat te helpen bij neerslachtigheid, moedeloze en sombere gevoelens.

dit is allemaal te vinden om en rond het doosje. Mijn moeder nam dat en veel vriendinen van haar hebben ze ook al geslikt. Zijn geen zware pillen maar hebben duidelijk een invloed en bij een zacht karakter zijn ze ook ferm verslavend.

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Gebruikersavatar
Berichten: 17

Re: Antidepressiva

Remeron.

Niet dat ik het gebruik maar ik werk bij de producent.

zie www.remeron.com

Re: Antidepressiva

Maakt Remeron Kira?

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: Antidepressiva

op de doos staat dat lichtwer Pharma kira maakt. misschien is dat een dochter firma van organon maar dat betwijfel ik.
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Re: Antidepressiva

Nee, ik bedoel dat Remeron een anti-depressivum is, vooral veel verkocht in de VS. Dat Kira ken ik niet.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Antidepressiva

Xeroxat (weet niet precies hoe je het schrijft) wordt ook veel gebruikt. Maar heeft iemand getallen van de bevolking. Hoeveel procent wat slikt?

Reageer