Geen recht om onderwerp te starten in nieuwsforum

Reageer
Berichten: 4.502

Geen recht om onderwerp te starten in nieuwsforum

[edit door Miels: onderstaande stond na deze post en heb ik voor de duidelijkheid afgesplitst.


Sinds gisteren een nieuw storing:


Ik wilde bij het forumnieuws een nieuwe topic beginnen,maar ik kreeg geen recht van toegang,ondanks dat ik was ingelogd.


Melding was: Sorry, je hebt geen rechten om een onderwerp te starten


Toen maar deze "storing"-topic aangetoetst en daar kwam het zelfde euvel tevoorschijn,dat ik wilde aankaarten.


Na het aantoetsen van deze topic moest ik vijf a zes seconden of langer wachten,voordat de topic tevoorschijn kwam.


Sinds gisteren heb ik dat ook bij andere topics, als ik van die uit wil overschakelen naar bijv. home of een reactie geven of naar een andere topic gaan.


Je wordt gedurende die wacht-seconden getracteerd op een blauw vlak + reclame met een wit venster voor het gezochte onderwerp;

het blauwe vlak is dus wel links voorzien van reclame,waarvoor je dan enkele seconden alle aandacht op kan richten.


Dat is natuurlijk niet met opzet zo geregeld,dat begrijp ik wel,maar ik meende toch een attendering te moeten maken voor het euvel. ;)


Nb. Nadat ik dit bericht geplaatst had, wilde ik opnieuw een nieuw bericht proberen,maar er werd opnieuw geen toegang verleend via een rose melding.(Sorry, je hebt geen rechten om een onderwerp te starten)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Geen recht om onderwerp te starten in nieuwsforum

Het klopt dat je die melding krijgt. In het nieuwsforum mogen alleen moderators een bericht starten. De reden daarvoor is dat we het nieuwsforum willen gebruiken om dingen die wij relevant achten aan de gebruikers te melden. Overigens wordt het laatste topic uit dat forum ook bovenaan op de homepage genoemd.


Wat betreft de meerdere seconden die je regelmatig moet wachten: we zijn op de hoogte van het probleem, dat helaas door een externe partij wordt veroorzaakt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Zie ookdit onderwerp.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer