Springen naar inhoud

Windows Xp Account Wachtwoord

• Log in om te kunnen reageren

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 september 2005 - 16:35

M'n pc is beveiligd met een wachtwoord op de accountnaam, nu kwam ik deze avond thuis en was m'n broer er in geslaagd om dit wachtwoord te verwijderen ... (wat dus niet de bedoeling was)

Nu ben ik op zoek naar een manier om dit te verkomen ? Ik heb er echt geen idee van hoe het hem gelukt is ...

Iemand enig idee wat ik moet, of kan iemand me soms een website of forum bezorgen ? :shock:

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 september 2005 - 16:59

Ik ben er ondertussen als achtergekomen dat dit waarschijnlijk via de "administrator" account gedaan is, maar hoe kan ik daar nu het wachtwoord van veranderen ? :?:

Edit: Gevonden, voor mensen die geintresseerd zijn:

Pc in veilige modus opstarten en dan bij gebruikersaccount de administrator een passje meegeven :shock:

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 september 2005 - 22:41

Ja dit kan best. ik moest een keer inbreken in een computer van een zus van een vriend van me, en toen deden we het ook op deze manier

Bas

Bas

• >250 berichten
  • 824 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 september 2005 - 22:44

Lekker beveiligd dan.. :shock:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 september 2005 - 22:45

Jah, ik vind het eigelijk wel jammer dit er geen wachtwoord kan ingezet worden tijdens het installeren van windows xp (of ik moet er echt overgekeken hebben) want ik denk dat veel mensen dit niet wisten ... Had ik er geen probleem mee gehad vandaag had ik het waarschijnlijk nog niet geweten :shock:

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 september 2005 - 22:58

Je kan op het laden van de bios een wachtwoord zetten.
Dit hebben we ook al gekraakt, maar voor dit moet je de computer openschoeven en wat dingen aanklikken is makkelijker dan de bios resetten. (Op veel pc's van tegen woordig kan dit niet eens meer met een schroeven draaier)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures