Sterkteleer

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

Sterkteleer

Hallo,

Ik ben een werktuigbouwkunde student. Ik ben opzoek naar uitwerking van de som in het bijlage? Kan iemand mij hiermee helpen?

Gr, Torti
Bijlagen
Statisch_onbepaald_12_134.doc
(50 KiB) 74 keer gedownload

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Sterkteleer

[off-topic]

Kleine tip: als je hulp wilt scheelt het vaak als je de drempel om hulp te krijgen zo laag mogelijk maakt. Als mensen je probleem gelijk in dit topic kunnen lezen denken ze wellicht "He, dat weet ik, ik geef antwoord", terwijl ze het teveel gedoe zouden vinden om de bijlage te downloaden en te openen. Eerlijk gezegd zou het forum ook niet werkbaar zijn als iedereen zijn/haar vraag in een bijlage zou stoppen.

Kortom: als je de moeite neemt om je vraag direct duidelijk en inzichtelijk te maken is de kans groter dat je goede reacties krijgt. Bovendien is het wel zo correct: jij vraagt mensen om hun tijd aan jouw probleem uit te geven, zonder dat ze daar iets voor terug krijgen. Als voorschot daarop wordt het gewaardeerd als je dan ook wat van je eigen tijd investeert in het toegankelijk maken van je vraag. Succes!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer