Quadrocopters spelen een potje tennis

Moderator: Astro

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Quadrocopters spelen een potje tennis

Quadrocopters spelen een potje tennis


Zwitserse wetenschappers slaagden erin om twee quadrocopters te transformeren in professionele jongleurs. Razendsnel gooien ze de bal naar elkaar over, alhoewel het soms wel eens mis gaat.


Het is een kwestie van tijd voor dit soort robots mensen verslaan op de tennisbaan of op het volleybalveld.


<object width="425" height="350"></param></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>


...


Lees verder: http://www.scientias.nl/quadrocopters-spel...je-tennis/28261


Bron: Scientias.nl

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Quadrocopters spelen een potje tennis

OK, dat is awesome!

Ik vind het knap hoe goed we al omgaan met vliegen. Zie ook dit:

<object width="425" height="350"></param></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Quadrocopters spelen een potje tennis

En ik maar denken dat Festo alleen ventielen maakt. Interessant te weten wat voor energiebron en opslag ze gebruiken. Lucht?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Quadrocopters spelen een potje tennis

317070 schreef:OK, dat is awesome!

Ik vind het knap hoe goed we al omgaan met vliegen. Zie ook dit:


Op enkele grote vliegvelden gebruikt men al enkele maanden dit soort van vogels in de vorm van roofvogels om duiven en andere vogels weg te houden.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Quadrocopters spelen een potje tennis

Op enkele grote vliegvelden gebruikt men al enkele maanden dit soort van vogels in de vorm van roofvogels om duiven en andere vogels weg te houden.
Echt? Dus niet gewone vliegtuigen met propellor die er wat uitzien als een roofvogel, maar echt een ding dat vliegt als een vogel?


Heb je video's? ;)
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Quadrocopters spelen een potje tennis

317070 schreef:Echt? Dus niet gewone vliegtuigen met propellor die er wat uitzien als een roofvogel, maar echt een ding dat vliegt als een vogel?


Heb je video's? ;)

Ik kan vervelend genoeg geen video's vinden. Ik zag het enkele maanden geleden in een documentaire.

Reageer