hersenkronkel

Moderators: Michel Uphoff, jkien

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer

hersenkronkel

stel dat tijdrijzen effectief bestaat dan heb ik voor juliie de ideale en goedkoopste manier om dit te onderzoeken...

je kan de toekomst veranderen met de hedendaagse daden...toch??stel : ik schiet nu een kogel door mijn hoofd ...gevolg, volgende week is er een begrafenis die plaatsvindt...schiet ik niet, is er geen begrafenis...

zweer tot jezelf dat je, indien je in de toekomst in aanraking komt met een teletijdmachiene,terug keert in de tijd naar een preciese datum en plaats...zweer ook dat je dit overdraagt op je verdere generatie's ...

gevolg,

ofwel komt er op die presieze datum iemand opdagen

ofwel niet...

conclusie : of teletijdmachiene bestaat helemaal niet...

of jij of één van je kinderen heeft de belofte niet nagekomen...

hoe meer mensen dit proberen hoe groter de kans van slagen ...alleen zullen de anderen het nooit teweten komen

Berichten: 74

Re: hersenkronkel

:shock: Ik vind dit eerder zwak... :?:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: hersenkronkel

Ik denk eerder dat mijn kinderen de belofte niet zijn nagekomen :shock: (ik ben 17)

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: hersenkronkel

Edward nigme schreef:stel dat tijdrijzen effectief bestaat dan heb ik voor juliie de ideale en goedkoopste manier om dit te onderzoeken...

je kan de toekomst veranderen met de hedendaagse daden...toch??stel : ik schiet nu een kogel door mijn hoofd ...gevolg, volgende week is er een begrafenis die plaatsvindt...schiet ik niet, is er geen begrafenis...

zweer tot jezelf dat je, indien je in de toekomst in aanraking komt met een teletijdmachiene,terug keert in de tijd naar een preciese datum en plaats...zweer ook dat je dit overdraagt op je verdere generatie's ...

gevolg,

ofwel komt er op die presieze datum iemand opdagen

ofwel niet...

conclusie : of teletijdmachiene bestaat helemaal niet...

of jij of één van je kinderen heeft de belofte niet nagekomen...

hoe meer mensen dit proberen hoe groter de kans van slagen ...alleen zullen de anderen het nooit teweten komen
of tijd is niet een enkel lineair pad :shock:
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Re: hersenkronkel

ja het hoeft zeg maar niet allemaal 1 dimensie te zijn

stel je gaat terug in de tijd

je schiet je vader neer, jij kan niet meer geboren worden

maar als jij net geboren kan worden

kan je hem ook nie meer neer schieten

maar als jij nie schiet leef je nog en kan je wel schieten enz.........

dus mischien zijn er gewoon meerdere uitkomsten

1 waarin jij niet geboren word

en een ander waar je wel in geboren bent

Reageer