Aardlek-schakelaar

Moderators: jkien, Xilvo

Berichten: 3.986

Re: Aardlek-schakelaar

curious_CF schreef: di 07 mei 2024, 08:26 Advies , laat eens een elektromonteur er naar kijken.
Dat lijkt me een goed advies, maar wel weer een kostbare. ik weet niet wat jouw eigen kundigheid is en of je er zelf genoeg verstand van hebt om het zelf na te lopen met de oplossingen die hier al aangedragen zijn?

Berichten: 108

Re: Aardlek-schakelaar

Sorry ik heb wel wat teweeg gebracht. Het probleem heeft zich vanzelf opgelost (of verborgen). Drie weken geen problemen en op onverklaarbare wijze doet sinds vandaag doet mijn internet het nu via WIFI en heb ik geen kabel meer nodig tussen PC en Router.

Berichten: 3.986

Re: Aardlek-schakelaar

Pa Pinkelman schreef: wo 08 mei 2024, 22:01 Sorry ik heb wel wat teweeg gebracht. Het probleem heeft zich vanzelf opgelost (of verborgen). Drie weken geen problemen en op onverklaarbare wijze doet sinds vandaag doet mijn internet het nu via WIFI en heb ik geen kabel meer nodig tussen PC en Router.
bedoel je dan dat het vervangen van de kabel door wifi het aardlek probleem heeft opgelost? dat is dus juist verdacht want betekent dat dan nu je PC onder spanning staat als dat waar is. De aardlek gaat dan via je lichaam lopen ipv via de aarde van de netwerk kabel.

Berichten: 108

Re: Aardlek-schakelaar

Dat is niet juist. De aardlekschakelaar is al 3 weken niet afgegaan. De kabel heb ik pas gisteren verwijderd. De knop van mijn PC is van plastic. Dus het aanraken daarvan kan geen probleem zijn.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 10.081

Re: Aardlek-schakelaar

Pa Pinkelman schreef: do 09 mei 2024, 21:08 Dat is niet juist. De aardlekschakelaar is al 3 weken niet afgegaan. De kabel heb ik pas gisteren verwijderd. De knop van mijn PC is van plastic. Dus het aanraken daarvan kan geen probleem zijn.
Heb je verder nog iets veranderd? Andere apparatuur aan- of afgesloten, stekkers omgedraaid?

Berichten: 108

Re: Aardlek-schakelaar

Helemaal niets.

Reageer