Springen naar inhoud

Zomertijd niet aangepast?

• Log in om te kunnen reageren

Paul0o

Paul0o

• >100 berichten
  • 111 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 31 maart 2011 - 23:09

Ik zie bij de posttijd van de posts de tijd overal een uur eerder, op wintertijd dus!

Ligt dit aan mijn browser/computer/iets anders of aan dit forum?

edit: bij mijn weten had ik hier eerder nog geen last van (maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen).

Veranderd door Paul0o, 31 maart 2011 - 23:11

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Sjitty

Sjitty

• >250 berichten
  • 320 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 31 maart 2011 - 23:13

Had er nog niet op gelet maar bij mij is het ook zo. Bij mijn foruminstellingen staat nochtans "Automatisch DST instellen" aangevinkt

Veranderd door Sjitty, 31 maart 2011 - 23:14

In physics I trust

In physics I trust

• >5k berichten
  • 7384 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 31 maart 2011 - 23:19

Bij mij klopt de klok nochtans.
"C++ : Where friends have access to your private members." — Gavin Russell Baker.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 01 april 2011 - 07:38

Dit is een steeds terugkerende vraag. Iedereen moet dit namelijk voor zichzelf aanpassen, aangezien het een persoonlijke instelling is. Niet iedereen heeft namelijk met zomertijd te maken (aangezien niet iedereen in BE of NL woont). Zie hier voor meer info:
http://www.wetenscha...s...st&p=598067
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Paul0o

Paul0o

• >100 berichten
  • 111 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 april 2011 - 12:34

@ger: Ik heb de instellingen staan zoals in dat topic aangegeven. GMT +1 en DST automatisch corrigeren aangevinkt...

point

point

• >100 berichten
  • 160 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 april 2011 - 22:17

@ger: Ik heb de instellingen staan zoals in dat topic aangegeven. GMT +1 en DST automatisch corrigeren aangevinkt...

Ik had hetzelfde probleem, echter stond er nog bij dat je de index pagina opnieuw moest oproepen om de instellingen te wijzigen.

Door helemaal links bovenaan op 'Home' te klikken, kom je uit op de index pagina van WSF en dan moet het normaal gezien correct staan. Probeer anders dan ook de pagina te vernieuwen (CTRL+F5 zoals Ger het in die andere topic aangegeven had) of opnieuw in te loggen als je dat nog niet gedaan hebt ;)

Veranderd door point, 01 april 2011 - 22:19

Heb je een passieve computer ?
Dan kan je WSF helpen met het vouwen van eiwitten en zo de ziekten als kanker en dergelijke te bestrijden:

http://www.wetenscha...showtopic=59270

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures