Springen naar inhoud

Gist en fermentatie

• Log in om te kunnen reageren

artur

artur

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 april 2011 - 16:16

Dag beste wetenschapliefhebbers.

Ik heb hulp nodig. ;)
Voor mijn eindwerk van dit jaar heb ik gekozen voor het maken van alcohol.
De belangrijkste proces hiervan is de fermentatie.

Op het internet is er niet veel te vinden over de gisting en het proces binnen de gistcellen.
Zou er iemand mij aub een cursus kunnen geven erover. Alle info is welkom.

Alvast bedankt,
groetjes Artur :P

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 april 2011 - 23:17

Niet veel te vinden?? Je vraag is zelfs al meerdere keren beantwoord op dit forum. Kijk anders eens hier
Als je geen antwoord kan vinden, stel je ons misschien de verkeerde vraag en moet je hem opnieuw (en beter) formuleren.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

biologiestudent

biologiestudent

• >250 berichten
  • 269 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 april 2011 - 14:39

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je op het internet daar zo weinig van vindt.. Let wel op, zoek op Engelstalige sites en niet op Nederlandstalige!
Als je dan toch nood zou hebben aan meer info kan ik het boek: 'Brock: Biology of microorganisms' aanraden of zal je eens moeten zoeken in cursussen biochemie en microbiologie.
Ik wil je gerust mijn cursus biochemie doorspelen (mijn cursus microbiologie is het hierboven vermeldde boek). Dit is wel allemaal op universitair niveau.

Met vriendelijke groeten

artur

artur

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 15 april 2011 - 13:23

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je op het internet daar zo weinig van vindt.. Let wel op, zoek op Engelstalige sites en niet op Nederlandstalige!
Als je dan toch nood zou hebben aan meer info kan ik het boek: 'Brock: Biology of microorganisms' aanraden of zal je eens moeten zoeken in cursussen biochemie en microbiologie.
Ik wil je gerust mijn cursus biochemie doorspelen (mijn cursus microbiologie is het hierboven vermeldde boek). Dit is wel allemaal op universitair niveau.

Met vriendelijke groeten

Hartelijk bedankt voor de hulp.
Ik heb wat grondiger gezocht en ook wat op Engelstalige websites gekeken.
Nu zal het wel lukken met het afmaken van mijn eindwerk.

mvg,
Artur

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures