Springen naar inhoud

Adenosine deaminase

• Log in om te kunnen reageren

ToonB

ToonB

• >250 berichten
  • 817 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 april 2011 - 10:18

Ik ben bezig met een literatuurstudie rond adenosine deaminase (ADA) voor mijn stagescriptie. Ik heb in de volgende link (Link) een vrij goede beschrijving van het reactiemechanisme gevonden.

Ik zou echter voor de duidelijkheid een plaatje willen bijvoegen. Ik vind er voldoende over het purine metabolisme in het algemeen. Een mooi plaatje dat het reactiemechanisme van de ADA reactie weergeeft kan ik maar negens vinden.

Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om eens in een boek dat hij/zij heeft liggen te kijken of er misschien eentje instaat. Dan kan ik dat boek ergens gaan openslaan en een kopie nemen van de betreffende afbeelding.
Ik vind het moeilijk te geloven dat een mechanisme dat zo in detail is beschreven geen afbeelding op het net of in een boek heeft staan.

Veranderd door ToonB, 12 april 2011 - 10:19

"Beep...beep...beep...beep"
~Sputnik I

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8247 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 april 2011 - 11:10

Ik weet niet precies in welk detail je dit mechanisme wil hebben. Ben je bekend met kegg.jp?

Daar staat namelijk van praktisch elk mogelijk enzym een hele waslijst aan data. Ook de reactie staat er beschreven.
"Meep meep meep." Beaker

ToonB

ToonB

• >250 berichten
  • 817 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 april 2011 - 12:10

ik kende de site eigenlijk nog niet. Ik zie niet meteen waar ik naar op zoek was, maar ik ga ongetwijfeld een hele hoop informatie van deze site kunnen halen voor de andere enzymen die ik moet bespreken.
alvast bedankt !
"Beep...beep...beep...beep"
~Sputnik I

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures