Springen naar inhoud

Cosinussen bij elkaar optellen m.b.v. euler.

• Log in om te kunnen reageren

*_gast_WG-_*

• Gast

Geplaatst op 13 april 2011 - 00:31

Ik heb

LaTeX

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

*_gast_WG-_*

• Gast

Geplaatst op 13 april 2011 - 00:53

Ik heb

LaTeX

LaTeX

LaTeX

LaTeX

LaTeX

Nu zegt het antwoord echter dat het LaTeX moet zijn... Dit bovenstaande gaat over discrete signalen. Volgens de formule van euler, zou je eigenlijk als ik het goed begrijp ook nog de negatieve LaTeX componenten moeten bijschrijven dus...

LaTeX

wordt eigenlijk...

LaTeX

Alleen wanneer je dus alleen het reŽle deel pakt. Krijg je die deling door 2 niet en geen negatieve componenten makkelijker dus wanneer je alleen geÔnteresseerd bent in de som van de cosinussen. Dus wat gaat hier fout? Of klopt het gegeven antwoord niet?

Veranderd door WG-, 13 april 2011 - 00:54

EvilBro

EvilBro

• >5k berichten
  • 6703 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 april 2011 - 06:25

Of klopt het gegeven antwoord niet?

Dat is er volgens mij aan de hand. Er is niks mis met je methode en ik kan er ook geen fout in vinden (ik kom op hetzelfde antwoord uit).

physicalattraction

physicalattraction

• >1k berichten
  • 3102 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 15 april 2011 - 11:21

In je iets te snelle openingspost poneer je wel een net iets andere beginvergelijking. Weet je zeker dat je de goede vergelijking hebt uitgerekend?

*_gast_WG-_*

• Gast

Geplaatst op 15 april 2011 - 11:56

In je iets te snelle openingspost poneer je wel een net iets andere beginvergelijking. Weet je zeker dat je de goede vergelijking hebt uitgerekend?

Ja want

LaTeX

LaTeX

LaTeX

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures