Springen naar inhoud

Soort bijles.

• Log in om te kunnen reageren

Vosters

Vosters

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 17 april 2011 - 20:23

aangezien ik niet zo heel goed ben in natuurkunde, en wiskunde. zou ik graag iemand willen die mij via msn een beetje dingen uit kan leggen enzo. ik zou t echt heel erg op prijs stellen, want onze leraar kan helemaal niks uit leggen, en ik wil echt een beetje goede punten halen. dus graag iemand die me wil helpen met uitleg via msn enzo.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Alkartus

Alkartus

• >100 berichten
  • 199 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 april 2011 - 23:50

Kun je niet gewoon bijles nemen, of met iemand uit je klas msn-en? Er is vast wel iemand in jouw klas die er wel goed in is. Noem eens een paar voorbeelden van dingen die je niet snapt. Overigens moet je een verzoek als deze bij 'Huiswerk en Practica' plaatsen.

Siron

Siron

• >1k berichten
  • 1069 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 april 2011 - 11:10

Ik ben het eens met Alkartus.

Het is ook niet zo gemakkelijk om bijles via msn te geven, want je hebt niet al die speciale symbooltjes (tenzij je een equation editor installeert). Misschien kan je ook een paar vragen kwijt op dit forum ;).

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44893 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 18 april 2011 - 18:08

Misschien kan je ook een paar vragen kwijt op dit forum .

Dat is alleen maar efficiënt (en goedkoop) als je over een (inzichts)drempel heen moet op een specifiek onderwerp. Als je "breed" fundament mist is mijn lange ervaring hier dat je niet écht veel verder komt met hulp op afstand (zoals via dit forum, msn e.d.). Of je moet het al héél georganiseerd aanpakken, en bij het begin beginnen.

Kun je niet gewoon bijles nemen

Dat is waarschijnlijk de efficiëntste optie. Woon je in of vlakbij een stad met hogere opleidingen dan is er vast wel een student te vinden die dat met plezier en tegen een overzichtelijke vergoeding doet. Iemand met ervaring (een docent) kan dat waarschijnlijk nog beter, die zal actief gaan vissen naar waar jou tekortkomingen zitten en daar gericht naar toe gaan werken. Maar dat kost meestal nogal wat.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures