Nulpunt energie doorbraak / werkende machines (filmpjes)

Moderator: physicalattraction

Reageer
Berichten: 4

Nulpunt energie doorbraak / werkende machines (filmpjes)

Hallo allemaal,

Velen hebben wel eens gehoord over nulpunt energie. En als je zoekt naar generatoren, toepassingen hiervan, dan vind je ook vaak het antwoord, dat deze uitvinders charlatans zouden zijn. Immers, de 'Wet van Behoud van Energie' zou dan immers niet meer van toepassing zijn.

Maar vroeger deed men aan alchemie, en nu doet men aan scheikunde; Vroeger dacht men dat de zon om de aarde draaide, en nu blijkt dat andersom te zijn; Vroeger dacht men dat de aarde plat was, en nu... enz. Dat geeft te denken, hoever we over 200 jaar met onze wetenschap zijn.

Nu stuitte ik vandaag op dit artikel:
Doorbraak wetenschap - vrije energie aangetoond

Verheugend is te ervaren dat prof. dr.ir. Claus Turtur zijn onderzoek en ervaringen via

open-source voor iedereen toegankelijk heeft gemaakt.

Prof. Turtur is werkzaam op de Fachhochschule in Braunschweig-Wolfenbüttel.

Zijn onderzoek laat zien dat het mogelijk is energie uit het vacuum te genereren.

Met een voorbeeld heeft hij tijdens een workshop, gehouden op 3 september in Bregenz de deelnemers hun eigen "vrije energie motor" laten maken .

Subtiel dat wel, maar het bewijs was duidelijk. Vrije energie is mogelijk.

Al eerder heeft Prof. Turtur met enkele anderen de Yildiz magneten motor onderzocht.

Men was overtuigd dat dit een werkend concept was, waarna de motor een week later

op de TU Delft is getoond.
Ik ben benieuwd naar jullie commentaar. Ook betreffende de onderstaande youtube-filmpjes.

Bij voorbaat dank voor jullie antwooden. ;)
Ter illustratie youtube filmpjes:

1) Zelf ben ik niet technisch onderlegd, maar ik vind dit er toch wel spectaculair uitzien:

Filmpje: Seflrunning free energy machine

3) Chas Campbell genereert met z'n Gravity Wheel stroom voor z'n ventilator, lamp, zaag- en boormachine. En ik heb geen idee, of het dezelfde machine betreft, maar hier staat een bouwtekeining van één van z'n machine's): Chas Campbell Flywheel Generator.

Filmpje: Chas Campbell: Gravity Wheel

4) Chas Campbell op het Australische journaal:

Filmpje: Chas Campbell: Free Energy Generator

5) Hier nog twee Australiër's die het nieuws haalden (ze hebben ook een website: Magniwork.com):

Filmpje: Just see the neverending rotation, now you can make free energy generator from kits

6) Filmpje: Free Energy Vacuüm Machine

Omschrijving: Het is een experimentele machine, gebouwd met het doel aan te kunnen tonen dat d.m.v. het opwekken van vacuümkrachten energie kan worden gegenereerd. Bestaande uit: 5 identieke spoilers (schoepen) draaien om een as. - 2 spoilers aan de binnenkant - 3 spoilers aan de buitenkant De binnenring en de buitenring draaien tegen elkaar in. Daardoor ontstaan onderdruk en vacuümkrachten, die op hun beurt een voortdurende reeks van krachtige implosies veroorzaken. Een aangesloten generator levert daardoor stroom. Op deze wijze wordt meer stroom opgewekt dan in eerste instantie verbruikt wordt.

7) Een filmpje zonder begeleidende uitleg, maar niet minder interessant:

Filmpje: free energy video 12 magnet motor at work

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Nulpunt energie doorbraak / werkende machines (filmpjes)

Trex schreef:Ik ben benieuwd naar jullie commentaar. Ook betreffende de onderstaande youtube-filmpjes.

Bij voorbaat dank voor jullie antwooden. ;)
Charlatan.

Moest het effectief werken, dan heeft de pomp een efficiëntie>1. Onmogelijk dus.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Berichten: 4

Re: Nulpunt energie doorbraak / werkende machines (filmpjes)

Nog een paar links die melding maken van bovenstaande doorbraak:

- Turtur Zero Point Energy Rotor

- Professor Claus Turtur and his Zero Point Energy Rotor

Nou, ik ben benieuwd wat jullie commentaren zijn.

Het is toch leuk nieuws, als Shell en BP zich echt zorgen moeten gaan maken. ;)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.096

Re: Nulpunt energie doorbraak / werkende machines (filmpjes)

Heb je ook een link naar een wetenschappelijk artikel, in plaats van alleen maar Youtube filmpjes waar elke charlatan zijn trucjes kan laten zien? Zo niet, dan heb ik mijn mening al paraat nog voordat ik er überhaupt naar ga kijken.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Nulpunt energie doorbraak / werkende machines (filmpjes)

Random charlatan schreef:This "new" type of energy-source described can be according to Claus explained in short words:

Electrostatic charge produces electric field. This field influences the wavelength of the Quantum mechanical zero point oscillations of the vacuum. I have built a rotor, which can a small part of this energy from the zero point oscillations and convert it into classical mechanical energy.Furthermore I have verified the functionning of the rotor experimentally. For some time there had been the doubt that gas molecules cause the rotation of the electrostatic rotor. This is excluded since 3.Dez.2008 by making the rotor spin in the vacuum.

In analogy with the electrostaic rotor I made planning of a magneticall driven rotor.
Tja ;)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Reageer