Practicum

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

Practicum

Hallo mensen,

Ik zit in 5VWO en we kregen de opdracht bij natuurkunde om zelfstandig een practicum uit te voeren met betrekking tot de natuurkunde ( obviously ). En het mag in feite overal over gaan. Ik zou hier wel een hoog cijfer voor kunnen scoren maar het probleem is dus om een vet onderwerp uit te zoeken. Het hoeft niet per se makkelijk te zijn maar ik wil dat het voornamelijk leuk is. Mijn vraag is dus of jullie nog leuke dingen weten waarover ik mijn practicum kan doen. Ik dacht zelf aan een generator bouwen of iets dergelijks. Inspireer mij mensen !

Groetjes,

Pizzakoek

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Practicum

Inspireer mij mensen !
Your wish is my command.

Joh, zonder gekheid: je bent natuurlijk niet de eerste die dat hier komt vragen en wat moeten wij hier nou mee? Als jij het al niet weet, dan wij natuurlijk helemaal niet. Zoek even rond op dit forum en dan kan je massa's suggesties vinden op soortgelijke vragen (het zoek-vakje staat bovenin je scherm). Als je dan een wat meer specifieke vraag hebt en meer richting kan geven aan je verhaal helpen we je natuurlijk graag verder.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Practicum

Ik dacht zelf aan een generator bouwen of iets dergelijks.
Nou, dan ga je dat toch doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 23

Re: Practicum

ben het wel met vorige mensen eens, maar hier toch een paar dingen

ze werden bij ons op school als profielwerkstuk gedaan dus mss is het te moeilijk:

- (bas)gitaar bouwen

- mini hoovercraft bouwen

- metaaldetector

etc.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Practicum

- mini hoovercraft bouwen
Zo'n ding heet een hovercraft.

Berichten: 2

Re: Practicum

een metaaldetector klinkt nice !

En ik ga nu even zelf op de forum wel zoeken naar onderwerpen, maar laat dat je niet tegenhouden als je iets weet.

Gebruikersavatar
Berichten: 23

Re: Practicum

Zo'n ding heet een hovercraft.


sorry hoor ;)

Reageer