hoe ben je aan je username gekomen???

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

hoe ben je aan je username gekomen???

hoe ben je aan je username gekomen? bij mij licht het vrij voor de hand, ik ben dan ook niet orgineel in het verzinnen van namen. hoe zijn jullie op je username gekomen?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Ik gebruik deze username al vanaf het Napster tijdperk (4 of 5 jaar geleden?)

De username is afgeleid van een graafschap waar ik van af stam. Dat is een graafschap in Portugal die 7 Purpere wolven in hun wapen hebben verwerkt. De zoon en opvolger is 350 jaar geleden naar Nederland gevucht. En heeft daar op de PC Hooft straat gewoont als rijke portugese handelaren.

Het zelfde kliekje portugese handelaren wilden ook niet dat de kinderen buiten de families trouwde omdat dan de bruidsschat op moest worden gedeeld. En daar krijg je inteeld van. Daarom is die familienaam er niet meer, al is een overover...oma van mij een echte Lopez Suasso ...(dan nog 6 namen).

Maar goed, bij ons thuis ligt daar nog een dik boek van met allemaal leuke wetenswaardigheden. Maar toch niet echt interessant.

De username rtekt ook een beetje een mysterieus sfeertje (alle efteling)en daar hou ik wel van.

Ach, het is maar een naam.

Ik had me ook Wouter_Masselink kunnen noemen. Maar dat slaat helemaal nergens op. :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Ik had me ook Wouter_Masselink kunnen noemen. Maar dat slaat helemaal nergens op. :?:
:shock: :?:

Ziet de grondlegger van Pink Floyd:

Afbeelding

Dat was dus Syd Barrett.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Ik heb hetzelfde als wouter: niet erg origineel in het bedenken van een leuke naam die dan ook nog eens bij me past. Voor de rest zou ik altijd automatisch mijn eigen naam ergens onder schrijven en niet mijn nickname.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Willekeurige letters :shock:
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Willekeurige letters :shock:
Weet je zeker dat je geen fan van Roals Dahl bent?

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

XP was een naampje van een Canabis sativa varieteit die me nogal redelijk geeft bekoren. Wel jammer dat windows nu ook een XP geeft op de markt.

Wat user names betreft ik heb zin om hem te veranderen maar dit blijkt niet mogelijk, als iemand hier macht genoeg voor heeft kan je hem dan veranderen naar Dino? Heb zin in een minder originele naam.

xd(ino)
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

xp schreef:XP was een naampje van een Canabis sativa varieteit die me nogal redelijk geeft bekoren. Wel jammer dat windows nu ook een XP geeft op de markt.

Wat user names betreft ik heb zin om hem te veranderen maar dit blijkt niet mogelijk, als iemand hier macht genoeg voor heeft kan je hem dan veranderen naar Dino? Heb zin in een minder originele naam.

xd(ino)
kan je je username niet veranderen in 'profiel'???
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 481

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Mijn vriendin is een grote fan van Snoopy.

Afbeelding

Het hondje getekend door Schulz.

Snoopy's vriendje, is dus het kleine gele vogeltje, zie Avatar.

En jawel hoor, genaamd naar het zo beruchte concert.

Niet dat ik zo oud ben, ik denk dat ik toen net in de wieg lag toen dit alles plaats vond.

Afbeelding
Het leuke van rondzwerven is dat je nooit buiten spel kan staan.

(Charles m. Schulz, Snoopy's wijze waarheden. 1984)

Berichten: 46

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

hoe ben je aan je username gekomen? bij mij licht het vrij voor de hand, ik ben dan ook niet orgineel in het verzinnen van namen. hoe zijn jullie op je username gekomen?


Fornix is medisch jargon voor een hersenstructuur en een onderdeel van het vrouwelijke geslachtsorgaan. Daar ik een jongetje ben heb ik gekozen voor de hersenstructuur :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

woodstock schreef:En jawel hoor, genaamd naar het zo beruchte concert.

Niet dat ik zo oud ben, ik denk dat ik toen net in de wieg lag toen dit alles plaats vond.
Euhm, was dat niet in '69?

Okee, je bent niet zoo oud.

:wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Dat was inderdaad in augustus '69.

Woodstock: ik zie nu pas dat het een vogeltje is, in je avater. :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 91

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

waarschijnlijk weet een ieder van ons wel dat merlijn een "tovenaar"is.

eigenlijk een alchemist, maar in de volksmond, en in de ogen van mijn naamgevers, was hij een tovenaar.

mijn naamgevers, die ook wel opdrachtgevers genoemd willen worden, vinden mij een tovenaar achter de knoppen van de geluidsinstalatie, maar met name de lichtinstalatie schijn ik mee te kunnen toveren.

ik hou niet zo van complimentjes, maar deze vond ik erg origineel.

vandaar het hergebruik van deze naam.

8)
It's just an illusion !

Gebruikersavatar
Berichten: 89

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Synthemesc (synthetic mescaline) is een drug die door Alexander deLarge in "A Clockwork orange" (mechanische aap) genuttigd wordt. Dit doet hij om zijn geest aan te scherpen voor een robbertje "niet zo koosjer twintig tegen een" . Oftewel: verkrachten, vechten, beroven. (lees het boek eens, best lollig))

Mijn grootste passie is daarbij Organische Chemie, en in het bijzonder

syntheses!

Klik dit aan elkaar en..............Voila
"Er zit strontium in mijn holmium" zei de chemicus in zijn element.

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

De Know-Nothing Party was een 19e eeuwse partij/bende van racistische calvinisten, je kent de term misschien vanuit de film Gangs of New York. Maar ik heb de naam alleen maar gekozen omdat ik niet zoveel weet over de wetenschappen... :shock:

Reageer