hoe ben je aan je username gekomen???

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 75

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

inderdaad Joël, nu herinner ik het me weer, "Jahwe richt op"

twee jaar geleden gezien in nederlands :shock: bedankt!!
True knowledge is knowing that you know nothing

Gebruikersavatar
Berichten: 69

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Ik kom aan mijn nickname,darwinfreak,uiteraard door Charles Darwin. Ik heb enkele van zijn boeken,waaronder de origin,al gelezen en daardoor ben ik een fervent aanhanger van de evolutietheorie geworden. Dus omdat ik een Darwinfreak ben !
I love zoology! De ware wetenschapper verliest nooit het vermogen zich te verbazen.Het is de essentie van zijn bestaan. Darwin,1809-1882

Wallace,1823-1913

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

:shock: Tja,ik game graag ... verklaart ook meteen de naam..

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Het is een samentrekking van de eerste 2 leteers van mijn voornaam (Laurens) en mijn achternaam (Lammerts) Tamelijk duidelijk.
Appareo decet nihil munditia?

Berichten: 1

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Voor mijn chemie experiment op school moest ik het structuurformule van suiker opzoeken.Na rotzoeken tussen de boeken heb ik me gelucht op het internet.Dankzij google heb ik deze site gevonden...ik heb wel moeite gehad met het zoeken naar een structuurformule maar een nickname was een makkie... :shock:

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Mijn nickname is natje, omdat mijn nicht me al quasi mijn hele leven zo noemt. Toen ik me voor de eerste keer op een forum aanmeldde was, zij bij mij en daarom dacht ik aan deze nick. En ik vond het wel leuk ook, 't is eens iets anders dan mijn gewone naam: Nathalie. Sindsdien gebruik ik overal waar ik me aanmeld, dezelfde nickname, lekker handig

Berichten: 135

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Xardas is 1 van de Red Magicians uit Gothic (PC-RPG), die uiteindelijk het kamp verlaat. Hij keert helemaal in zichzelf en gaat ergens achteraf bij de orcs in een zwarte toren wonen. Daar leert hij demonology en andere zwarte kunsten en wordt hij een Necromancer (the 13th Magician). Hij is de enige die de magie van Beliar beheerst zonder bezeten te raken en die je kan inwijden in de 6e cirkel. Uiteindelijk blijkt hij de voornaamste good-guy te zijn die je kan helpen bij je quests. Dit verhaal is vele malen beter dan dat van Harry Potter ed., omdat het vele occulte invloeden heeft. Heerschend!

Gebruikersavatar
Berichten: 36

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

ieder1 op school noemt mij Einsjtein

dus vandaar
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet

Gebruikersavatar
Berichten: 141

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Zo wordt ik genoemd door mijn schoonzus... Waarom? Tja, omdat ik zo waanzinnig technisch ben natuurlijk.... (Eigenlijk heet ik Ben..)

Ik gebruik dit alterego op meerder fora, naast 'Knutselsmurf' (tevens mijn msn naam) tja...

Berichten: 62

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

"Jay" heeft een collega voor mij bedacht, omdat mijn echte naam 'Jajinderkoemar" Veelte lang is. Vanaf mijn geboorte werd ik vaak door de familie Gandhi genoemd, vanwege mijn doen en laten. Tevens heb ik dezelfde verjaardag als hem. Vandaar dat ik hem als avatar heb genomen. Voor de rest spreken zijn gezegden mij ontzettend veel aan.

Berichten: 683

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Dus jij bent zeg maar de reïncarnatie van Gandhi? :shock:

Berichten: 62

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

hahahahaha..... :rofl:

Als dat eens zo zou zijn....

Heb overigens wel vele gelijke trekken....

hmmmm :shock:

Berichten: 1

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Mijn nick verwijst naar een vroegere hobby van me.

Berichten: 26

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Tis mijn bijnaam (:

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

;) Lijkt me logisch hoe ik aan me naam ben gekomen ;) :shock:

Reageer