hoe ben je aan je username gekomen???

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

wel ik dacht dat miltvuur de giftigste stof was ... sommige mensen zeggen me van niet ... national geo wel... dus ik laat het maar :shock:
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Berichten: 34

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

ik deed een x een (heel dom) maffiaspel. ik heet Sjoerd. dus Sjoerdiosie, die nick heb ik toen maar aangehouden. Op sommige andere plaatsen is mijn nick "Impact_of_a_Clown", maar hoe ik daar op kwam, ik heb GEEn Idee!

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

GJ zijn m'n voorletters. De underscore komt omdat sommige fora een nick van maar twee letters niet toestaan.
GJ is dus van Gerrit Jan maar dit is op vele fora al aangepast tot Guinness Jan. Hoe kan dat toch?

Gebruikersavatar
Berichten: 224

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

mijn naam is Pangeaman.

Pangea is de tijd dat de huidige continenten nog aanelkaar zaten, dus de wereld was dus eigenlijk een geheel.

Heb veel gereisd en ben in Zuid-Korea getrouwd, ik woon nu in Roosendaal, maar er zijn plannen om in Korea te gaan wonen.

Ik voel me dus een wereldmens, een Pangeaman dus :wink: :wink: :wink:

groeten pangeaman
''Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten''.

Berichten: 15

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

ik speel een kaartspelletje en daarvan heet een van de kaarten llanowar elves dit heb ik enigzins verbasterd naar lanuar en sinds dien gebruik ik die naam op een aantal internetspellen (vooralhandig omdat ik er nooit cijvers achter hoef te plaatsen) en toen ik me wouw inschrijven voor dit forum koos ik maar lanuar is wel net zo makkelijk om alles simpel te houden

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Heel simpel, het is mijn naam.

Soms gebruik ik de nick Maximus. Dat is ontstaan in de tijd van de film Gladiator. Die vind ik op z'n zachts gezegd keigoed. Toen ik het daar een keer over had tussen het werken aan iets (weet niet eens meer wat eigenlijk) zei een maat van me "houd nou maar op Mr. Maximus, we hebben nog meer te doen." Een paar uur later melde ik me voor het eerst aan voor iets waar je een nick voor nodig hebt, en dat werd toen Maximus.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

ik ben ook niet echt cratief, maar ik had eens in iemand zijn nick gezien: made in belgium. vondik wel grappig. om toch niet helemaal zijn idee af te pakken heb ik dan maar made in flanders genomen.

Gebruikersavatar
Berichten: 296

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Mijn naam komt van de kleine mannetjes uit de film Willow. Brownies zijn daar kleine fanatieke mannetjes van 5-10 cm groot. De leider van de browniesclan is trouwens afgebeeld in mijn avatar. In ben dol op fantasy films en deze wezentjes zijn wel de grappigste die ik tegen ben gekomen. Daarbij heet ik zelf de Bruin, dus dat kwam ook nog mooi uit.

PS.: Het heeft dus niks met van die amerikaanse cakejes te maken!
"Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted." (A. Einstein)

Berichten: 215

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

Ik wou een nieuwe site beginnen waar een X in voor kwam. ik heb in google zitten zoeken naar een naam dat geen zoek resultaten vond.

toen had ik Xtropez in getypt en die had er geen en ik vind dat het ook wel cool klinkt :wink:

maar ik ben nooit aan die site begonnen dus is mijn nick Nu

Xtropez

Gebruikersavatar
Berichten: 657

Re: hoe ben je aan je username gekomen???

PNCO... al mee bezig geweest op de basischool. Toen was het Navis & Co (mijn achternaam) Tel daar mijn voornaam bij (Pieter) en je bent bij PNCO

Maar op een gegeven moment was het: Pjotr Naviesimo's Communistic Organisation, tijdje een soort van rode liefde voor Rusland gehad :roll:

En verder Radjanamadjo, een fantasiewoord waar ik nog een betekenis voor zoek, maar misschien laat ik het woord wel zo. Een woord zonder betekenis gaat voor mij toch wat dieper dan een dood woord waaraan weer andere woorden zijn gekoppeld voor de betekenis ervan..

Reageer