[help !] duurzaam beleggen

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 2

[help !] duurzaam beleggen

Geachte deelnemer,

Hierbij wil ik jullie vragen voor het invullen van een enquete, zie hieronder.

*knip*

deze vragenlijst vormt de basis voor mijn bachelor in BA (Hons) Management, Business & Administratie bij New College Durham. Het doel van het project is het analyseren van de invloed die het gedrag van consumenten hebben op de ethische investeringen beginselen onder de Nederlandse banken in Nederland. Een vergelijking zal worden gemaakt tussen een zuivere ethische bank en een normale bank, waar ethisch beleggen niet centraal staat. Het onderzoek zal uitleggen hoe belangrijk de groeiende concept van ethische investeringen voor de normale banken is, en welke maatregelen zij nemen om deel te nemen en er winst uit te halen.

De informatie die wordt verzameld uit deze vragenlijst zal worden gebruikt als primaire onderzoek in het project. Het eindresultaat word gebruikt ter controle of de verzamelde informatie overeenkomt met het enquête, en om nieuwe verklaringen te ontdekken in het concept duurzaam beleggen. Het doel is om informatie te verzamelen die nuttig is om te begrijpen hoe belangrijk ethisch beleggen is, en hoe het publiek denkt over dit concept. Dit geeft een inzicht over het belang en de ontwikkeling van dit concept bij het publiek. Het doel van de vragenlijst is niet om uit te zoeken bij welke bank de deelnemers een account heeft. Verder is dit onderzoek ethisch goedgekeurd door de ethical committee van New College Durham.

Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van de enquête!!

Vriendelijke groeten,

Sanjee

Gebruikersavatar
Berichten: 391

Re: [help !] duurzaam beleggen

tamilpride schreef:Geachte deelnemer,

Hierbij wil ik jullie vragen voor het invullen van een enquete, zie hieronder.

...

Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van de enquête!!

Vriendelijke groeten,

Sanjee
Ik deed mee,maar volgende keer graag enquete in het Nederlands.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [help !] duurzaam beleggen

Deze enquête voldoet niet aan onze enquêtecode. En hoewel het daar niet expliciet in vermeld staat, verwachten we op een Nederlandstalig forum ook Nederlandstalige enquêtes.

Dit topic wordt daarom gesloten. Het staat je vrij om een nieuw topic te openen met een enquête die wel aan de richtlijnen voldoet.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gesloten