Onderzoek naar duurzaam beleggen

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2

Onderzoek naar duurzaam beleggen

Beste lezers,

Ik zou jullie vriendelijk vragen om mij te helpen bij het volbrengen van een onderzoek door het invullen van een enquete over duurzaam beleggen IN HET NEDERLANDS, zie hieronder de link. Het kost een kleine 3 minuutjes van jullie tijd

http://www.thesistools.com/web/?id=197209

deze vragenlijst vormt de basis voor mijn bachelor in BA (Hons) Management, Business & Administratie bij New College Durham. Het doel van het project is het analyseren van de invloed die het gedrag van consumenten hebben op de ethische investeringen beginselen onder de Nederlandse banken in Nederland. Het doelgroep omvat alle inwoners van Nederland beginnend vanaf de leeftijd 17 (dit i.v.m ethische principes). Het resultaat word gebruikt in mijn project als primaire data die ik zelf heb verzameld, waarmee ik verschillende theoriën kan verklaren die ik uit bestaande boeken, journals, onderzoeken etc heb verzameld. Verder kunnen de resultaten dienen om mogelijk nieuwe ontdekkingen te doen op het gebied van het consumentengedrag in Nederland.

Verder wil ik duidelijk maken dat deze vragenlijst niet bedoeld is om uit te zoeken bij welke bank de deelnemers een account hebben, zo zijn de vragen ook niet opgesteld. Anonimiteit is gegarandeerd in dit onderzoek. Verder is dit onderzoek ethisch goedgekeurd door de ethical committee van New College Durham

Alvast bedankt allemaal voor het invullen van de enquête, dit is zeer behulpzaam in het afronden van mijn project.

Reageer