0,22 mg alcohol/l lucht ~ 0,5 promille alcohol

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 124

0,22 mg alcohol/l lucht ~ 0,5 promille alcohol

Hallo iedereen,

Weet er iemand hoe ik kan aantonen dat 0,22 mg alcohol/l lucht overeenstemt met 0,5 promille alcohol in het bloed ?

Groetjes

Melissa

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: 0,22 mg alcohol/l lucht ~ 0,5 promille alcohol

Dit onderwerp past beter in het huiswerkforum en is daarom verplaatst.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: 0,22 mg alcohol/l lucht ~ 0,5 promille alcohol

ik zou zeggen door serieus aan het drinken te slaan, en om het half uur of zo zowel een ademluchtmonster als een bloedmonster te (laten ;) ) nemen, beiden te (laten ;) ) analyseren op alcoholgehalte en beide alcoholgehalten tegen elkaar uit te zetten in een grafiek. Indien je hypothese klopt vind je een rechtevenredige grafiek met een rico die overeenstemt met je 0,22 .... en je 0,5 ....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 124

Re: 0,22 mg alcohol/l lucht ~ 0,5 promille alcohol

ik zou zeggen door serieus aan het drinken te slaan, en om het half uur of zo zowel een ademluchtmonster als een bloedmonster te (laten ;) ) nemen, beiden te (laten ;) ) analyseren op alcoholgehalte en beide alcoholgehalten tegen elkaar uit te zetten in een grafiek. Indien je hypothese klopt vind je een rechtevenredige grafiek met een rico die overeenstemt met je 0,22 .... en je 0,5 ....


Ik heb het antwoord al gevonden. Toch bedankt.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: 0,22 mg alcohol/l lucht ~ 0,5 promille alcohol

Ik heb het antwoord al gevonden.
En wat is dat dan aub?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer