Springen naar inhoud

Clusteren microbiŽle genen

• Log in om te kunnen reageren

Michiely

Michiely

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 15 mei 2011 - 17:49

Hoi,

Ik ben een student bio-ingenieurswetenschappen en ik zit met een technisch probleem. In onze les bio-informatica hebben we een sequencing experiment uitgevoerd (nuja, de data gekregen) om het effect van polyfenolen op microbiŽle flora te bepalen.
Na mapping en statistiek heb ik nu enkele lijstjes van genen die differentieel geŽxpresseerd zijn in bepaalde behandelingen (bv. vlak na toediening polyfenolen). Die lijstjes zijn zo'n honderd tot duizend accession numbers (bv K00248) lang. Als ik er een paar op ncbi opzoek kom ik logische dingen uit.

Nu zoek ik een goede browser waar ik mijn lijstjes kan ingeven zodat ik terug krijg welke GO's of pathways overgerepresenteerd zijn. Probleem is dat ik er enkel vind voor ofwel genen van de modelorganismen ofwel voor maar ťťn organisme tergelijkertijd. Weet iemand een manier hoe ik de functies van mijn lijstjes kan vinden op een of andere automatische manier?

Bedankt!

Michiel

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 17 mei 2011 - 07:36

alstu
"Meep meep meep." Beaker

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures