Springen naar inhoud

Kot / kamer in utrecht

• Log in om te kunnen reageren

the weatherman

the weatherman

• 0 - 25 berichten
  • 22 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 mei 2011 - 20:10

Hallo, ik ben van plan om volgend jaar een master te doen in Utrecht. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om een studentenkamer te vinden begin september. Wegens omstandigheden is het voor mij onmogelijk om daar voor al op zoek te gaan naar een kamer. In het beste geval kan ik vanaf 1 september op zoek. Ik studeer momenteel in België en ben dus niet echt vertrouwd met het Nederlands systeem. Ik heb wel al gehoord en gelezen dat het er anders aan toe gaat als hier (in de zin van duurder en minder aanbod). Heeft iemand misschien al ervaring met het zo laat zoeken van een kot in Utrecht? Was dit positief/negatief? Ik hoor het graag ;).

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44881 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 19 mei 2011 - 21:07

negatief. Utrecht is verre van makkelijk op dat gebied.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 mei 2011 - 05:58

Utrecht is samen met Amsterdam ongeveer de lastigste en duurste plek om een kamer te vinden. Het aanbod is relatief beperkt en de prijzen zijn hoog. Je kan je kansen vergroten door buiten Utrecht te gaan zoeken. De Uithof zit aan de oostkant van Utrecht. Dat maakt Zeist (ten oosten van Utrecht) dan ook een interessante optie. Je bent met de fiets sneller vanuit Zeist op de uithof dan vanuit het stadscentrum van Utrecht.