Finaal onderzoek cues van seksuele aantrekkelijkheid (2 minuten)

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 3

Finaal onderzoek cues van seksuele aantrekkelijkheid (2 minuten)

Beste,

Een viertal weken terug vroeg ik uw hulp voor de voorstudie van mijn onderzoek naar de optimale maat voor reclamecues van seksuele aantrekkelijkheid. Rekening houdend met jullie feedback, heb ik de test stevig ingekort waardoor u nu maximum 2 minuten van uw leven verliest! Het doel van dit onderzoek is nog steeds hetzelfde: nagaan hoe sterk een cue van seksuele aantrekkelijkheid mag worden benadrukt in advertenties ten einde de advertisement effectiveness te vergroten. Dit onderzoek wordt nog steeds gevoerd vanuit een evolutionair psychologisch perspectief. Voor alle duidelijkheid: dit is geen saaie enquête met een waslijst van vragen maar een soort van klikspel waarbij u een twintigtal keer in een blitztempo een keuze moet maken tussen twee foto’s van zowel aantrekkelijke mannen als vrouwen! De doelgroep is mannen en vrouwen van 18 tot 70. Fun verzekerd! Op het einde van de test kunt u uw e-mailadres achterlaten om de op de hoogte te worden gebracht van de resultaten van dit onderzoek. Onderstaande link brengt u naar de site.

http://foynes.be/study/

Veel plezier en nogmaals bedankt voor uw medewerking!

Vriendelijke groeten,

Wim Boudeweel

Masterstudent Communicatiewetenschappen

Universiteit Gent

Reageer