Liegen in het engels

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer

Liegen in het engels

Hallo,

Tegen morgen moet ik een spreekoefening van engels doen. We zitten in een groepje van 3 en moeten leugens verzinnen. (zoals het tv programma maar ik weet de naam niet meer)

Je moet 2 leugens hebben en 1 waarheid. Ik heb de opdracht gekregen om een leugen te vertellen dat eigenlijk echt gebeurd is.

Ooit wanneer ik klein was heb ik op mijn broers zijn e-mailadres naar al zijn contactpersonen een e-mail met als boodschap ik ben stom en jullie even stom.

Hoe moet ik dat in het engels vertellen?

Ik ben echt niet goed in engels, ik probeer maar de schrijven maar ik vertaal van nederlands naar engels en de zinsbouw is dan helemaal niet goed.

Zou je mij alstublieft willen helpen???

Alvast bedankt!

Re: Liegen in het engels

Probeer toch maar eens, en laat zien wat je hebt, dan verbeteren we je graag. Is het de bedoeling om er een tekstje over te schrijven of wil je enkel deze zin
Ooit wanneer ik klein was heb ik op mijn broers zijn e-mailadres naar al zijn contactpersonen een e-mail met als boodschap ik ben stom en jullie even stom.
vertalen?
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Probeer toch maar eens, en laat zien wat je hebt, dan verbeteren we je graag. Is het de bedoeling om er een tekstje over te schrijven of wil je enkel deze zin vertalen?
Ik heb al iets geschreven maar het moet 2 minuten duren en ik denk dat het nog een beetje tekort is:

I was a little boy, nine or ten years old. My brother was bully me and that was not cool. I had discovered the computer. My brother’s mailbox was not locked and I could send a lot of e-mails to his contact persons. I thought “ik zal hem terugnemen”. I take all his contact persons and send an e-mail with a message: We were good friends but now you are a big lose and I want you never seen.

The next day, my brother receives a lot of mails and they said: what’s your problem, I thing that you will be a big loser. My brother thought that it was a computer virus

A week later, I did the similar action but then I phoned to his friends and I said “I am stupid and you know that I want you never seen.”

Dank u wel!!!!!!!!!

Hieronder iets bijgewerkt. Het is nog steeds simpel engels, want als ik het volledig corrigeer wordt je leraar wantrouwig. De verbeteringen heb ik in rood aangegeven.
cedricm schreef:When I was a little boy, about nine or ten years old, my brother was bullying me and that was not cool. I had discovered the computer by then. My brother’s mailbox was not locked and I could send a lot of e-mails to his contact persons. I thought “I will get back at him”. I took all his contact persons and sent an e-mail with a message: We were good friends but now you are a big loser and I never want to see you again.

The next day, my brother received a lot of mails and they said: what’s your problem, I think that you are the loser. My brother thought that it was a computer virus.

A week later, I did the same thing but then I phoned his friends and said “I am stupid and you know that I never want to see you again..”
Succes met je spreekoefening.
Contra principia negantem disputari non potest.

rhiannon schreef:Hieronder iets bijgewerkt. Het is nog steeds simpel engels, want als ik het volledig corrigeer wordt je leraar wantrouwig. De verbeteringen heb ik in rood aangegeven.

Succes met je spreekoefening.
Ik heb nog einde aan de spreekoefening gedaan zodat helemaal af is.

Zou je het nog een keer kunnen nakijken?

Bedankt!!!!!!

I have sent e-mails to shops and I said always that the people in his shops were stupid. When I was little, I was always devilish but I find that it’s “outgrown”.

My parents were angry and I don’t never sit on the computer three weeks long

Ik ben een beetje twijfelachtig over contact persons. Ik denk ten eerste dat je rustig mag zeggen contacts (maar daar kan ik mis in zijn), maar ten tweede, mogelijk een domme opmerking, bestaat dat: persons, of is het people?
cedricm schreef:Ik heb nog einde aan de spreekoefening gedaan zodat helemaal af is.

Zou je het nog een keer kunnen nakijken?

Bedankt!!!!!!

I have sent e-mails to shops and I said always that the people in his shops were stupid. When I was little, I was always devilish but I find that it’s “outgrown”.

My parents were angry and I don’t never sit on the computer three weeks long
Enkele opvallende foutjes:

in his shops > in the shop

I always said...

I always was...

devilish > evil

don’t never sit on the computer three weeks long > I was punished and I was not allowed to use the computer for three weeks

In fysics I trust schreef:Ik ben een beetje twijfelachtig over contact persons. Ik denk ten eerste dat je rustig mag zeggen contacts (maar daar kan ik mis in zijn), maar ten tweede, mogelijk een domme opmerking, bestaat dat: persons, of is het people?

Enkele opvallende foutjes:

in his shops > in the shop

I always said...

I always was...

devilish > evil

don’t never sit on the computer three weeks long > I was punished and I was not allowed to use the computer for three weeks
Ik heb contact persons opgezocht in de woordenboek dus denk ik dat het moet bestaan.

Dank u wel voor je hulp!

Ik heb contact persons opgezocht in de woordenboek dus denk ik dat het moet bestaan.
Lijkt inderdaad te kloppen. Graag gedaan.

In de context van mail contacten spreekt men eigenlijk altijd over 'contacts'
"Meep meep meep." Beaker

Reageer