Enquête: machtsgevoelens/koopintenties bij luxe artikelen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

Enqu

Beste lezer,

Om af te studeren doe ik onderzoek naar machtsgevoelens en koopintenties wat betreft luxe artikelen (kleding/accessoires). De doelgroep is: mannen en vrouwen tussen de 20 en 60 jaar. Het zou mij enorm helpen als u de enquete zou willen invullen. Het is geheel anoniem en duurt tussen de 5 en 10 minuten. Uw inbreng wordt zeer op prijs gesteld.

Hier is de link: https://vueconomics.qualtrics.com/SE/?SID=SV_bJbX5lXYXjEbVL6

Alvast bedankt!

Berichten: 156

Re: Enqu

Denk aan een afzonderlijke gebeurtenis waarin jij macht had over een ander persoon of andere personen.



Met macht wordt bedoeld de mate waarin jij controle had over het vermogen van een ander persoon of personen om iets te bereiken, of in een positie was om die personen te evalueren.



Beschrijf deze situatie waarin jij macht had, wat gebeurde er? Hoe voelde je je? Etc.
Bij de eerste vraag heb ik meteen afgehaakt.

Ten eerste moet ik te diep gaan nadenken, ten tweede is het antwoord veel te vrij (ook al de etc...) en ten derde, is je enquete zo niet wat gebaseerd op subjectieve gegevens?

Een enquete mag toch niet verder gaan dan eenvoudige meerkeuzevragen vind ik.

Berichten: 2

Re: Enqu

Het is de bedoeling dat je die vrij invult, als je er maar even kort over nadenkt en kort beschrijft. Een fout of goed antwoord bestaat niet in deze. Deze open vraag is van essentieel belang. Hopelijk wil je het alsnog invullen ;) Maar kan begrijpen als je daar geen zin in hebt, wel jammer voor mij :P

Reageer