Groepje om samen te komen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 181

Groepje om samen te komen

Ik heb een probleem:

Ik ben een vijftienjarige en zit in het vierde middelbaar Latijn-Wiskunde. (voor meer uitleg over mij, zie http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=138911 )

Ik zoek mensen uit mijn buurt (Kapelle op den Bos (Vlaams Brabant) en omstreken) om af en toe eens samen te komen om verschillende redenen:

- Af te spreken welke boeken we allemaal leuk vinden, en dat we dan elk een boek kunnen kopen, eerst ons eigen boek kunnen uitlezen, om dan vervolgens gewoon door te schuiven. Hierdoor kunnen we meer boeken lezen voor een kleinere prijs.

- Om af en toe eens samen te komen en eens wat te discussiëren over al bestaande (bewezen of nog nieuwe en controversiële, maakt allemaal niet uit) theorieën of om zelf eens wat vragen te kunnen stellen en geholpen te worden, de anderen te helpen, te discussiëren over de inhoud van de boeken,...

- Om misschien eens wat lol te maken, ook buiten de fysica (geen must, kan zeker wel ;) )

Enige voorwaarden:

- Dicht bij Kapelle op den Bos wonen.

- Interesse in de wondere wereld van de fysica.

- Enthousiasme.

- (liefst, maar niet écht nodig, maar wel eigenlijk wel nodig voor de laatste twee redenen waarom we dit zouden doen:)Mensen die graag en veel praten, dan natuurlijk ook graag over de fysica :P

- (liefst, moet niet hoor, maar zou het voor beide kanten leuker maken denk ik:)

Ongeveer mijn leeftijd.

- Sociaal zijn is zeker geen must (ik ben eerlijk gezegd ook niet fantastisch sociaal), een aandoening of erger maakt niet uit, "normaal" is ook maar saai hè? :P

Wil jij dit doen? Stuur me dan een PB en wie weet gaan we ons samen nog goed amuseren :P

Reageer