Onderzoek naar leiderschap en werkgedrag

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 3

Onderzoek naar leiderschap en werkgedrag

Hallo allemaal!

Zoals de titel aangeeft wil ik jullie vragen mee te doen aan een onderzoek. Het gaat over leiderschap en werkgedrag. Het gaat om een vragenlijst die ingevuld kan worden in ongeveer 15 minuten. Over een paar maanden zal het onderzoek klaar zijn. Als jullie interesse hebben in de resultaten stuur ik het op. Hiervoor heb ik op de laatste pagina van de vragenlijst een open ruimte gelaten om je e-mailadres in te vullen.

Vanwege het onderwerp van het onderzoek wil ik jullie vragen om alleen de vragenlijst in te vullen als je werknemer bent en onder een leidinggevende werkzaam bent.

Als je besluit om mee te doen aan het onderzoek wil ik je alvast heel erg bedanken! Voor genoeg onderzoeksdeelnemers ben ik echt afhankelijk van de vrijwilligheid van mensen als jullie.

Ben jij nou ook bezig met een onderzoek, laat het me dan even weten, dan zal ik ook meedoen aan jouw onderzoek.

Hier is de link om mee te doen:

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cIJN6q61PSJvrcE

Super bedankt!

Groeten,

Ronald

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Onderzoek naar leiderschap en werkgedrag

Als jullie interesse hebben in de resultaten stuur ik het op.


Wel, dan vind je het vast niet erg om het achteraf ook hier even te plaatsen, zoals de regels het ook vermelden? ;)
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Berichten: 3

Re: Onderzoek naar leiderschap en werkgedrag

317070 schreef:

Wel, dan vind je het vast niet erg om het achteraf ook hier even te plaatsen, zoals de regels het ook vermelden?


Natuurlijk vind ik dat niet erg.

Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit topic op zoekt als ze de resultaten willen weten, vandaar dat ik iedereen ook aanbied om het op te sturen.

Reageer