Witte pagina

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.097

Witte pagina

Als ik naar deze pagina wil gaan, krijg ik een volledig witte pagina te zien.

Dit is het topic in het café over de aardappelen. Vreemd genoeg kan ik alle pagina's van de discussie bekijken, enkel de laatste pagina geeft deze fout.


Kan de rest de pagina wel bekijken?
"Why must you speak when you have nothing to say?" -Hornblower

Conserve energy: Commute with a Hamiltonian

Berichten: 771

Re: Witte pagina

Ik heb hetzelfde probleem bij die pagina

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Witte pagina

Ik heb ook hetzelfde probleem...
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Witte pagina

Ik kreeg ook een witte pagina. Na wat testen bleek dat dit aan de laatse post in dit topic lag. Ik heb de tekst in dit bericht (van Dido) tijdelijk verwijderd. De inhoud van het bericht is opgeslagen, ik ga bekijken waar het aan ligt, zodat ik dit aan kan passen. Als de oorzaak duidelijk is zal ik het (zo min mogelijk) aangepaste bericht terugzetten.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Witte pagina

Zo, het is gecorrigeerd. Er stond iets vreemds in de code van de aanhef van de 2e quote (waarin bijv staat "[username] schreef op [datum]"). Ik heb deze aanhef verwijderd, dus niets in de quote zelf.

Een eventuele "snapback", het rode pijltje waarmee je naar de betreffende post terug kunt springen, is hiermee wellicht ook komen te vervallen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer