[Recht/politiek]: Aanpak Crimi-migrant

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1.286

[Recht/politiek]: Aanpak Crimi-migrant

Heerlijk dat Rita Verdonk het politieke lef heeft en de middelen gebruikt om een vreemdeling die na een eerste strafbare vergrijp het land onmiddelijk moet verlaten. Verdonk heeft het over ernstige maar ook over lichtere strafbare feiten zoals diefstal. (Bron: Spits 30-9-2005, pag. 1).

Het plan is niet van toepassing op erkende vluchtelingen of mensen die genaturaliseerd zijn.

Dat laaste vind ik een domper, omdat deze mensen zich schuldig maken aan strafbare feiten dient de laatste groep ontdaan te worden van het Nederlanderschap met de daarbij behorende Nederlandse paspoort.

Ik denk dat hierover het laatste woord nog niet is gezegd.

Ik wens mevrouw Rita Verdonk, met mijn steun, veel succes.

Berichten: 128

Re: [Recht/politiek]: Aanpak Crimi-migrant

Helaas, ook dit plan gaat niet door.
de groeten,

H Bill

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: [Recht/politiek]: Aanpak Crimi-migrant

DEPORTEREN.

Van mij mogen ze Verdonk ook deporteren.

Berichten: 1.286

Re: [Recht/politiek]: Aanpak Crimi-migrant

GJ_ schreef:DEPORTEREN.

Van mij mogen ze Verdonk ook deporteren.
Volgens mij ben jij niet van de harde lijn, die gevolgt dient te worden, dus Nederland vol douwen alles mag. Iedereen mag maar hier komen toch? Wacht maar eens af, als zij jouw huis hebben in genomen en daar een draaihuis van maken. PS: draaihuis is drugspand voor de handel.

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: [Recht/politiek]: Aanpak Crimi-migrant

Volgens mij ben jij niet van de harde lijn, die gevolgt dient te worden, dus Nederland vol douwen alles mag. Iedereen mag maar hier komen toch? Wacht maar eens af, als zij jouw huis hebben in genomen en daar een draaihuis van maken. PS: draaihuis is drugspand voor de handel.
"dient"??

er dient helemaal niets.

Ik woon in een straat met vele nationaliteiten en dat gaat in volledige harmonie.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: [Recht/politiek]: Aanpak Crimi-migrant

Goede redenatie gebruiken mensen. Omschrijf eerst het probleem, geef de mogelijke oplossing tot het probleem. Omschrijf of dit probleem ethisch verantwoord is. Omschrijf of dit probleem effect zal hebben.

Niemand zit te wachten over weer een onderwerp dat bediscusieert of immigranten nu een probleem zijn of niet.

Berichten: 1.286

Re: [Recht/politiek]: Aanpak Crimi-migrant

GJ_:

"
dient"??

er dient helemaal niets.

Ik woon in een straat met vele nationaliteiten en dat gaat in volledige harmonie.
[/quote]

Daar gaat het niet om, en dat kan en mag gezellig zijn, maar het gaat om de crimi-migrant die zijn of haar kansen hier in Nederland heeft verspeeld. Strafbaar feit gepleegd, eruit klaar. Einde oefening. Onze slappe houding om ongewenste personen in onze achtertuinen te laten spelen wij dief van onze beurs. Burgers in Nederland, en ik mag ook aannemen in Belgie, zitten niet te wachten op dieven, moordenaars, verkrachters uit het buitenland die dan denken dat ze hier mogen blijven. Als jij ze wilt, mag je ze in je huis nemen. Maar als je huis leeg is geroofd, ga dan niet klagen.

Reageer