E-mail probleem

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer

E-mail probleem

Het lukt mij plotseling (zonder aanwijsbare reden) niet meer om berichtjes met Outlook Express te versturen. Ontvangen gaat nog wel. Bij versturen wordt mij om een wachtwoord gevraagd, maar invullen helpt niet. ;)

Wel kan ik nog versturen als ik het vakje bij "Voor deze server is verificatie vereist" uitvink. Kan dat kwaad?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: E-mail probleem

Bartjes schreef:Het lukt mij plotseling (zonder aanwijsbare reden) niet meer om berichtjes met Outlook Express te versturen. Ontvangen gaat nog wel. Bij versturen wordt mij om een wachtwoord gevraagd, maar invullen helpt niet. ;)

Wel kan ik nog versturen als ik het vakje bij "Voor deze server is verificatie vereist" uitvink. Kan dat kwaad?
Als je zonder verificatie email kunt versturen, dan kloppen de instellingen op de mail server niet.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Re: E-mail probleem

Als je zonder verificatie email kunt versturen, dan kloppen de instellingen op de mail server niet.


We hebben op het woningen-complex wel een eigen netwerk, zou het daaraan kunnen liggen?

Berichten: 24

Re: E-mail probleem

Het versturen van de mail gaat via een SMPT server. En vroeger kon je een naam invullen van een willekeurige SMPT server maar tegenwoordig kan je alleen mail versturen via de organisatie waarbij je de internetverbinding afneemt.

Bij OE kan je dat wijzigen bij EXTRA - ACCOUNT enz.

De POP server is voor het ontvangen van mail.

Re: E-mail probleem

Marotick schreef:Het versturen van de mail gaat via een SMPT server. En vroeger kon je een naam invullen van een willekeurige SMPT server maar tegenwoordig kan je alleen mail versturen via de organisatie waarbij je de internetverbinding afneemt.

Bij OE kan je dat wijzigen bij EXTRA - ACCOUNT enz.

De POP server is voor het ontvangen van mail.


Ik heb mijn vraag inmiddels ook bij ons netwerk gedropt waar we ook onze internetverbinding hebben. Het versturen gaat ook nog wel, maar alleen wanneer ik in de account de verificatie uitzet. Verder weet ik het ook niet...

Reageer