Springen naar inhoud

[enquête]Het Imago van Coaching in Nederland

• Log in om te kunnen reageren

Beker03

Beker03

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 augustus 2011 - 08:47

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:

Onderwerp: Het Imago van Coaching in Nederland
Doel: Positioneren van het vak 'Coaching' in Nederland
Doelgroep: Personen woonachtig in Nederland, tussen de 21 en 65 jaar.
Verwachte tijdsduur voor invullen: 8 minuten
Slutingsdatum voor deze enquête: 01-09-2011
Wanneer worden de resultaten verwacht: 01-11-2011
Volg hier de link naar de enquête

Toelichting
Het doel van deze enquête is het in kaart brengen van het imago van coaching in Nederland. Dit is een onderdeel van een scriptie-onderzoek in opdracht van de Nederlandse Orde van Beroepscoaches (NOBCO).
“Coaching is een vorm van persoonlijke begeleiding op basis van een gelijkwaardige één-op-één-relatie. De coachee leert, de coach ondersteunt en begeleidt dit leerproces. Binnen het coachingstraject worden de doelen vooraf bepaald. Doel van de coaching is het vergroten van de persoonlijke effectiviteit van de coachee. Coaching van groepen is echter ook mogelijk. De coach zoekt dan naar collectieve patronen in gedrag en denken in de groep.”

Door mee te doen aan dit onderzoek helpt u mij enorm bij mijn afstuderen en maakt u bovendien kans op één van de drie gratis coachsessies bij een gecertificeerde coach.
De antwoorden die u geeft worden geheel anoniem verwerkt.
Alvast ontzettend bedankt voor uw medewerking!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures