Springen naar inhoud

Hulp nodig bij pc

• Log in om te kunnen reageren

pangeaman

pangeaman

• >100 berichten
  • 224 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 10 augustus 2011 - 20:55

Hallo mensen ,
ik heb hulp nodig.hulp bij de pc.
in het cafe hier zitten genoeg mensen die meer kennis van zaken hebben dan ik.
ik ben geen expert wbt pc's,maar alles moet je zelf ontdekken.

ik heb een oude pc,
we noemen hem maar gelijk pc 1;
daar heb ik windows xp op met outlook express ,

we kregen afgelopen Zaterdag een andere pc met windows 7,deze noemen we maar pc 2;

ik zou eerst een paar weken proefdraaien, maar moest intussen wel kunnen mailen.
om de gegevens wbt postvak over te zetten , hebben we eerst in pc 1 alle gegevens overgezet van outlook express naar microsoft outlook. dus op pc 1 zaten vanaf toen twee post systemen.

daarna alle gegevens microsoft outlook van pc1 naar pc 2 gedaan.

bij mijn pc 1 komt de post per dag binnen, en bij pc 2 staat een weergave per week.( deze wil ik instellen ,ook per dag weergave,maar hoe?).
we hebben inmiddels proef gedraaid en post ontvangen met pc 2.
tot vanavond toe en toen gaf pc 2 de geest. de post van zaterdag tot en met vandaag van microsoft outlook staat daarin.
ik heb de oude pc 1 weer aangesloten, daar staan de oude instellingen nog in, maar als ik naar microsoft outlook ga ( die staat er nog in), dan zie ik de post staan per week, maar de post van zaterdag tot en met vandaag die ik in pc 2 wel kon zien, zie ik in pc 1 niet, postvak staat ingedeeld per week.
hoe kan ik de post van de afgelopen dagen die in pc 2 was aangekomen, nu ook in pc 1 zien?
Groeten Pangeaman
''Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten''.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

In physics I trust

In physics I trust

• >5k berichten
  • 7384 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 10 augustus 2011 - 22:49

Je mailtjes worden opgeslagen in een *.pst-file. Je zal dus in één van beide mailboxen (degene die je wil behouden) het tweede pst-bestand moeten importen. In MS Outlook kan je dan eenvoudig de mails slepen van de ene naar de andere folder.
"C++ : Where friends have access to your private members." — Gavin Russell Baker.

Korot

Korot

• >250 berichten
  • 419 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 10 augustus 2011 - 23:09

Zijn probleem is dat een van de pc's kapot is. Ik weet niet waar je de pc vandaan hebt, maar breng hem terug naar de winkel om hem te repareren. Zeg ze dat je er nog gegevens op hebt staan zonder back-up, en of ze deze, indien mogelijk, willen behouden. Om van een dode pc gegevens te halen gaat niet zo een, twee, drie lukken. Hang er net vanaf welk deel de geest heeft gegeven, en ik denk dat je dat het beste door de winkel kunt laten doen.

Hoe je nu de mails kunt krijgen op PC-1 zou ik niet weten, blijkbaar download MO de mail van de server en bewaart hij daar geen kopie?

Groeten,
Korot

Veranderd door Korot, 10 augustus 2011 - 23:12

Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!
http://www.wetenscha...hp?showforum=59

In physics I trust

In physics I trust

• >5k berichten
  • 7384 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 11 augustus 2011 - 08:31

Ja inderdaad, eerst je nieuwe pc terugbrengen naar de winkel uiteraard. Een nieuwe pc die zo snel de geest geeft is ongehoord. Is het overigens je computer die stuk is (hardware) of Windows die niet meer opstart?
"C++ : Where friends have access to your private members." — Gavin Russell Baker.

pangeaman

pangeaman

• >100 berichten
  • 224 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 augustus 2011 - 18:52

hallo jongens,
kon niet eerder antwoorden dan nu ivm migraine.
wat er aan de hand is weet ik nog niet ,heb em gisteren pas terug kunnen brengen.
hij sprong van de week weer aan , maar na 10 minuten weer uit, ik hoor het spoedig van de reparateur. dus jullie ook.
ben blij met jullie hulp tot nu toe, toch wel leerzaam.
ik laat het jullie spoedig weten,
Gr Pangeaman.
''Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten''.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures