Laplce transformatie mbv. integralen

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 87

Laplce transformatie mbv. integralen

dag,

ik probeer de laplace transformatie op te lossen van een stuksgewijs gedefinieerde functie, maar kom niet toch de oplossing,enfin gedeeltelijk

de volgende 2 links bevatten afbeelding met mijn uitgewerkte oplossing, ik heb alles goed gecontroleerrd en kan geen fout vinden...

deel1 : Afbeelding

deel2 : Afbeelding

als je even wil controleren/nakijken of ik correct de efening oplos ben ik u dankbaar !

mvg

Gebruikersavatar
Berichten: 2.097

Re: Laplce transformatie mbv. integralen

Je bent bij het berekenen van je eerste integraal een minteken kwijtgespeeld (onder de plusstreep, rechts van de pijl).
"Why must you speak when you have nothing to say?" -Hornblower

Conserve energy: Commute with a Hamiltonian

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Laplce transformatie mbv. integralen

Het minteken bij je eerste integraal.

EDIT: Zvdp was me voor ;)

Heb meteen je afbeelding erin geplakt. Doe je het de volgende keer zelf?
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Laplce transformatie mbv. integralen

de volgende 2 links bevatten afbeelding met mijn uitgewerkte oplossing,
Indien mogelijk zou het leuk zijn om in de toekomst je afbeeldingen rechtstreeks op het forum te posten. Is handiger voor iedereen zo. Jij minder werk, en helpers moeten niet weg van het forum. (Tenzij je bestand te groot is uiteraard.)
In deze uitwerking zit er een fout: je vergeet je minteken mee te nemen. Je begint dus wel juist ;) ...

EDIT: tot tweemaal voor :P .
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Berichten: 87

Re: Laplce transformatie mbv. integralen

stom, das ook zo'n concentratiewerk , een beetje 'afleiding' en je maakt direct fouten en dan klopt de boel niet natuurlijk

hoe moet ik zo'n foto plaatsen mss

invoegen als image ?

mvg

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Laplce transformatie mbv. integralen

vrc schreef:hoe moet ik zo'n foto plaatsen mss

invoegen als image ?


Dat staat mooi uitgelegd in één van onze helptopics: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?a...E=01&HID=25 ;) .
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Reageer