Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

Al enige tijd willen we wat zaken hier op het forum verbeteren. Het doorvoeren van modificaties is echter nog best een klus, aangezien alles ook eerst op een testforum moet worden geplaatst en getest. Verder hebben we binnenkort nog een leuke uitbreiding van het forum (houden we nog eventjes voor ons) die ook nog wel wat technische aandacht kan gebruiken.


Op het moment is een aantal moderators wel enigszins technisch onderlegd, maar zoals je begrijpt hebben zij wel meer aan hun hoofd. Het lijkt ons daarom een idee om een technisch team aan te stellen wat dergelijke werkzaamheden verricht.


Mensen in dit team zijn dus redelijk uitvoerend bezig. Zo kan er het verzoek komen om uit te pluizen hoe iets in het forum te implementeren zou zijn. Als er dan 3 mogelijke oplossingen bestaan buigen de moderators zich over de verschillen, waarna het de bedoeling is dat het technisch team de beste oplossing gaat implementeren.


We zijn dus op zoek naar een aantal enthousiaste forumleden die zin hebben om een steentje bij te dragen. Je dient verantwoordelijk te kunnen werken en ervaring hebben met programmeren, liefst natuurlijk ook ervaring met phpBB. En heel belangrijk: je moet er zin in hebben!


Mocht je interesse hebben, stuur dan me dan even een PBtje met je motivatie en achtergrond!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

Een korte toevoeging van welke kennis er nodig zou kunnen zijn:


- PHP

- SQL

- HTML

- CSS

- javascript

- PHPBB software

- MediaWiki software
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

wel ik zou wel willen maar ik denk niet dat je veel aan me zou hebben (ik heb een beetje met java geexperimenteerd en met dreamweaver een aantal websites gemaakt maar dat is alles, maar ik wil anders wel Betatester zijn
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

Ik heb CSS en Java gedaan.

toch biedt ik me niet aan want:

CSS gebruiken kan ik niet. en JAVA vondt ik wel leuk, maar ik kan enkel vormen maken, en ze op commando laten bewegen. en maar van dat soort eenvoudige dingen.

Berichten: 270

Re: Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

Bart schreef:Een korte toevoeging van welke kennis er nodig zou kunnen zijn:


- PHP

- SQL

- HTML

- CSS

- Javascript

- PHPBB software

- MediaWiki software

Ik heb in de bovenste 5 ongeveer 7 jaar ervaring maar weet niet of ik mijzelf aanmeld. Hangt van de taken af en van de hoeveelheid mensen die zich ook nog aanmelden ( waardoor dus taken verdeeld kunnen worden ) . Als het teveel tijd in beslag neemt haak ik af, druk genoeg :shock:

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

Een korte toevoeging van welke kennis er nodig zou kunnen zijn:
Ik wil de nadruk leggen op kunnen zijn. Het is niet zo dat er veel programmeerwerk van het 1 of ander moet worden afgeleverd; het gaat om aanpassingen aan de bestaande php pagina's. En wellicht een onderzoekje doen naar het 1 of ander, in de trend van welk programma het best bij de behoeftes aan zou sluiten.


Het belangrijkste is dat je er zin in hebt, dat je met dat soort dingen bezig wil zijn en er wel wat mee wil doen. Je hoeft er nog niet helemaal in thuis te zijn, maar er wel zin in hebben er beter in te worden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

Wel als het zo zit.. ik heb elke dag 3 uur dat ik me 'verveel' en dus daar voor tijd heb, je zal me wel duidelijk moeten zeggen wat ik moet doen
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

Wel als het zo zit.. ik heb elke dag 3 uur dat ik me 'verveel' en dus daar voor tijd heb, je zal me wel duidelijk moeten zeggen wat ik moet doen
Even kijken wat je ongeveer bedoelt hoor...


Als ik zou zeggen: 'hier heb je de FTP-login-gegevens, installeer jij even de Keep Unread mod, als het kan met behulp van EasyMod?', zou dat dan genoeg zijn en kan je dan gelijk aan de slag, of moet ik dan ook vertellen hoe je dat allemaal moet doen?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4

Re: Technisch Team: vrijwilligers gezocht!

Antoon schreef:Ik heb CSS en Java gedaan.

toch biedt ik me niet aan want:

CSS gebruiken kan ik niet. en JAVA vondt ik wel leuk, maar ik kan enkel vormen maken, en ze op commando laten bewegen. en maar van dat soort eenvoudige dingen.


Java is niet gelijk aan Javascript :shock:

Reageer