Basis scheikunde

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer

Basis scheikunde

Ik zit op het vmbo in het examen jaar.

Ik krijg dan ook nask ik heb eigenlijk nooit echt mij best gedaan en ben dat toch maar eens gaan doen ik ben mij toen gaan interesseren in het vak nask.

Heeft iemand tips voor mij om een redelijke basis van natuurkunde/scheikunde te kunnen leren.

;)

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 2.722

Re: Basis scheikunde

Lijkt me een goed idee om de lesstof uit de derde klas eens door te nemen.

Neem dan wel zo'n zelfde boek als je en de vierde gebruikt. Zelfde methode heet dat. Dan worden de dingen op dezelfde manier uitgelegd als in de vierde klas. Als je een heel ander boek neemt en het wordt anders uitgelegd kun je misschien in de war raken, vandaar. Het beste is je leraar te vragen om een boek uit de derde klas of misschien staat het wel in de mediatheek. Hoop dat het lukt want natuurkunde en scheikunde zijn echt leuke vakken en voor veel vervolgopleidingen heb je ze nodig.

Veel succes gewenst met nask,

Margriet

Re: Basis scheikunde


Lijkt me een goed idee om de lesstof uit de derde klas eens door te nemen.

Neem dan wel zo'n zelfde boek als je en de vierde gebruikt. Zelfde methode heet dat. Dan worden de dingen op dezelfde manier uitgelegd als in de vierde klas. Als je een heel ander boek neemt en het wordt anders uitgelegd kun je misschien in de war raken, vandaar. Het beste is je leraar te vragen om een boek uit de derde klas of misschien staat het wel in de mediatheek. Hoop dat het lukt want natuurkunde en scheikunde zijn echt leuke vakken en voor veel vervolgopleidingen heb je ze nodig.

Veel succes gewenst met nask,

Margriet
Dankuwel ik vind het een goed idee van u ga ik zeker doen!

Ja ik wil hierna een opleiding laborant doen dus zal ik nask zeker nodig hebben.

 

Reageer