Springen naar inhoud

Aanvraag wijziging gebruikersnaam

• Log in om te kunnen reageren

Jekke

Jekke

• >250 berichten
  • 997 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 september 2011 - 20:41

Ik ben na jaren mijn gebruikersnaam die ik ooit nog "cool" vond grondig beu. Graag had ik hem veranderd gezien in Jesse (mijn echte voornaam).

Alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24049 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 september 2011 - 17:35

De gebruikersnaam "Jesse" is reeds geregistreerd, dus dat zal niet lukken. Een kleine variatie erop is wellicht wel nog mogelijk, heb je een voorkeur? Gewoonlijk vragen we om bij een dergelijke naamswijziging een tijdje een verwijzing naar je oude gebruikersnaam in je signature te plaatsen (bv. 'gebruiker voorheen bekend als HolyCow'), zodat de wijziging ook voor anderen duidelijk is. Na een tijdje kan dat weg.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 16 september 2011 - 15:24

Als je inderdaad even een gebruikersnaam wil kiezen die aan de regels voldoet en nog niet in gebruik is, dan maken we het voor je in orde. We sturen je na de wijziging even een mail zodat je dan ook weet dat je met je nieuwe naam moet inloggen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Jekke

Jekke

• >250 berichten
  • 997 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 september 2011 - 20:06

is Jekke nog beschikbaar? zo sta ik bekend in mijn vriendekring. Als jekke ook niet meer beschikbaar dan is nog een andere optie dJekke

signatuur is geen probleem

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 17 september 2011 - 09:24

Jekke it is! Het is zojuist gewijzigd en je hebt een automatische email gekregen als het goed is.
Wil je zoals TD reeds aangaf even een maandje of 2-3 in je signature opnemen dat je vroeger bekend stond als HolyCow?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures