Springen naar inhoud

Stoplicht

• Log in om te kunnen reageren

Girlyy

Girlyy

• >250 berichten
  • 346 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2011 - 18:18

Als laatste opdracht moet ik nog een stoplicht werkende maken
stoplicht.GIF
Dit is de opdracht.

Tot nu toe is dit:
https://skydrive.liv.....0C7CA2412!107
wat ik ervan gemaakt heb. Het lukt me alleen nog niet om de autos en de voetgangers goed op elkaar te laten schakelen. dus als de voetgangers oversteken de auto's op rood staan en omgekeerd, ik hoop dat iemand hiervoor een goede tip heeft!
Alvast bedankt!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44856 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 09 oktober 2011 - 18:29

Geen idee hoe dat skydrive gebeuren werkt, onbekende bestandstypen, moet ik eerst downloaden (wat haal ik binnen??) etc etc.

Kun je niet eenvoudigweg zo'n afbeelding hier als bijlage toevoegen zoals je bij je kachelthermostaat deed? ? Praat voor iedereen hier een stuk makkelijker.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Girlyy

Girlyy

• >250 berichten
  • 346 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2011 - 18:38

stoplicht1.GIF
Ja, dat is deze, maar omdat het een ingewikkelde schakeling is en als iemand hem dan helemaal na moet bouwen.
Maar bij skydive gewoon op opslaan klikken dan bij systematic kun je het openen, gewoon naar het mapje gaan waar het opgeslagen is en daar aanklikken, dan krijg je mijn schakeling.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44856 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 09 oktober 2011 - 18:49

ah, ok. zo'n systematicbestandje.

euhm. In de vergaande staat van ontwikkeling waarin deze verkeert gaat dat wel een beetje studie vergen om te doorgronden wat dat allemaal doet (of niet doet) en waarom.
Hou niet je adem in terwijl je op een reactie wacht. ;)
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...

Girlyy

Girlyy

• >250 berichten
  • 346 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2011 - 18:57

Haha, ja, ik vond het ook heel ingewikkeld, maar gelukkig heeft mijn broer weer geholpen en die ziet alles veel eerder dan ik, die denkt gewoon op een andere manier. dat merk ik sowieso bij jongens veel meer.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44856 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 09 oktober 2011 - 19:23

Dat, of hij heeft er gewoon meer ervaring mee? Als je dit vaak doet leer je zo van die truukjes kennen om sommige dingen voor elkaar te krijgen.

Hoe dan ook, hier kijk ik de komende dagen niet meer naar. Daar moet ik eens een uurtje rustig voor kunnen gaan zitten, alles aan de kant. En dat gaat er voor mij de komende dagen niet meer inzitten ;) .

Girlyy

Girlyy

• >250 berichten
  • 346 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 oktober 2011 - 19:49

Oké, veel succes met alles dan ;)
En nee hij heeft het wel ooit op school gehad geloof ik maar hij deed een heel ander niveau dan mij, maar hij wil er nog een keer met mij naar kijken om het proberen af te krijgen, want er zijn nog wat dingetjes die niet kloppen.
Maar op een gegeven moment zie ook dingen over het hoofd.

Girlyy

Girlyy

• >250 berichten
  • 346 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 oktober 2011 - 06:20

Mijn stoplicht is ook gelukt! Ga het vandaag allemaal inleveren, hoop dat ze het goed vind.
Heel erg bedankt voor alles!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures