Springen naar inhoud

Eindwerk wetenschappen

• Log in om te kunnen reageren

Loezepoes

Loezepoes

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 oktober 2011 - 17:14

Hoi mensen, ik heb jullie hulp dringend nodig! Ik zoek namelijk een onderwerp voor mijn eindwerk en gezien ik hier aan het juiste adres ben, schotel ik de situatie voor:

Ik moet tegen 17 oktober mijn onderwerp al insturen!
Het onderwerp voor het eindwerk mag voor chemie, fysica, biologie of aardrijkskunde zijn. Per vak mogen er maar 10 leerlingen zich voor dat betreffende vak hun eindwerk maken, dus dwz dat degene met het sterkste onderwerp voorrang hebben. Als het mogelijk is een onderwerp waar je in je toekomst misschien wel mee zal bezighouden. Er moet een proef gemaakt kunnen worden, dit mag een chemische proef in een labo zijn maar ook een observatie of ervaring.

Nu wil ik volgend jaar enorm graag dierengeneeskunde studeren, maar ik weet niet goed wat voor onderwerp ik moet nemen? Iets met antibiotica of een ziekte?

xx

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44881 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 15 oktober 2011 - 05:31

IdeeŽn voor een ander voortbrengen is een lastige taak. Misschien kun je alvast eens beginnen met googlen hier op het forum (google-venstertje bovenaan de indexpagina).
Een vergelijkbare Nederlandse term voor eindwerk is "profielwerkstuk". Als ik dus bijvoorbeeld profielwerkstuk antibiotica intyp vind ik dus al een aantal discussies die voor jou nuttig zouden kunnen zijn. Zelf kun je vast nog wat meer zoektermen bedenken in jouw richting.

Zo kun je ten slotte je vraag hier mogelijk al wat concreter maken, wat het voor anderen waarschijnlijk al eenvoudiger maakt om wat concreter te antwoorden.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures