Aspartaam in coca cola

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 9

Aspartaam in coca cola

Hallo allemaal,

Ik moet volgende periode een aantal praktijken vullen met een eigen onderzoek naar keuze. Daarbij had ik het gehalte aspartaam in verschillende soorten Coca Cola in gedachte (Regular, Light, Zero).

In eerste instantie had ik als analysemethoden de HPLC, UV-VIS en misschien wel een GC/MS in gedachte.

En als monstervoorbewerking stap SPE te gebruiken.

Ik ben alleen door de grootte van het project het overzicht een beetje kwijt geraakt.

Zou iemand even kunnen zeggen of ik op de goede weg ben en misschien nog leuke aanvullingen willen inbrengen?

Alvast bedankt,

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Aspartaam in coca cola

Over welke opleiding hebben we het (zodat iemand die je wilt helpen, je niveau goed inschat)?

Verder:
Intercity schreef:Ik ben alleen door de grootte van het project het overzicht een beetje kwijt geraakt.

Zou iemand even kunnen zeggen of ik op de goede weg ben en misschien nog leuke aanvullingen willen inbrengen?
Je raakt het overzicht al kwijt, en dan vraag je nog aanvulling? Is het niet beter om één techniek goed te doorgronden, dan 3 of meer een beetje?

Als laatste raad ik je ook nog aan om de zoekfunctie te gebruiken. Je bent niet de eerste die aspartaam in cola wilt bepalen.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Reageer